Hakemasi tagi esiintyy seuraavissa blogikirjoituksissa
27.10.2021
Vinkkejä eväste-eroosioon
Kolmannen osapuolen evästeillä on merkittävä rooli erityisesti käyttäytymiseen ja kiinnostukseen liittyvissä kohdennuksissa. Osaan kohdentamisen keinoista evästemuutos sen sijaan ei vaikuta juuri ollenkaan. Ratkaisuja kolmannen osapuolen evästeiden katoamisen piirissä olevaan kohdentamiseen on useita, eikä ala ole vielä sen osalta päätynyt lopulliseen ratkaisuun.
lue lisää10.05.2019
Viisi vinkkiä datan hyödyntämiseen markkinoinnissa
Kehityspäällikkö Jyrki Kostilainen vinkkaa, miten onnistut markkinoinnissa datan avulla.
lue lisää06.10.2016
WTF? Mitä täällä oikein tapahtuu? Ohjelmallinen markkinointi kiinnostaa!
Mitä opimme ohjelmallisesta ostamisesta täpötäydessä leffateatterissa 28.9.
lue lisää28.09.2016
Kohdentamista kannattaa tehdä, mutta se ei saa mennä liiallisuuksiin
Mediabudjetti on parhaiten käytetty silloin, kun mainostaja saa kohdennettua sen käytön tarkasti haluamansa kohderyhmän tavoittamiseen.
lue lisää