Icon
Tagihaku

Hakemasi tagi esiintyy seuraavissa blogikirjoituksissa

17.09.2024

Unohda nämä harhaluulot mainonnan kohdentamisesta

Mediatalon edustajana törmää sekä realistisiin näkemyksiin että suoranaisiin harhaluuloihin siitä, miten mainoskampanjoita oikein kannattaa kohdentaa. Myytinmurtajien hengessä tartumme väittämään kerrallaan ja selvitämme totuuden urbaanilegendojen takaa. Sorrutko tietämättäsi samoihin harhaluuloihin kuin moni muu? Lue juttu, niin tiedät.

lue lisää

10.05.2021

With Recent News and Google Chrome Sunsetting the Cookie, What’s on the Horizon for Funding News and Media?

3P-evästeiden poistuminen ei ole enää horisontissa, vaan konkretisoituu näillä näkymin jo rontti puolen vuoden päästä. Muutos vaikuttaa käytännössä kaikkien markkinoijien mainontaan sekä liiketoimintaan, mutta paljon muuttuu luonnollisesti myös julkaisijoiden puolella. IABlogissa Netricin toimitusjohtaja Daniel Ahlbert päivittää evästeiden tilalle tulevien ID-tunnisteiden trendejä sekä hyötyjä julkaisijalle.

lue lisää

10.05.2021

Evästemuutos edessä - oletko valmis?

Mainonnan teknologiayritys Adform ja ja digitaalisen mainonnan ja markkinoinnin yhteisö IAB Finland toteuttivat maalis–huhtikuussa tutkimuksen, jossa selvitettiin suomalaisten mainostajien ajatuksia kolmannen osapuolen evästeiden käytön loppumisesta mainostamisen näkökulmasta. Tutkimukseen osallistui 52 markkinointipäättäjää.

lue lisää