Hakemasi tagi esiintyy seuraavissa blogikirjoituksissa
01.11.2024
IAB arvioi natiivimainonnan määrän Suomessa
IAB Finlandin sisältömarkkinoinnin työryhmä on arvioinut natiivimainonnan määrän Suomessa. Suurimpien kotimaisten mediatalojen sekä natiiviverkostojen myymän natiivimainonnan kumulatiivinen määrä vuonna 2023 oli noin 15,8 miljoonaa euroa.
lue lisää14.06.2022
Suomessa 36 miljoonaa DOOH-euroa vuonna 2021
IAB Finlandin Digitaalisen ulkomainonnan työryhmän toteuttaman arvion mukaan digiulkomainonnan määrä Suomessa vuonna 2021 oli noin 36 miljoonaa euroa. Arvio digitaalisen ulkomainonnan määrästä tehtiin nyt ensimmäistä kertaa.
lue lisää24.09.2019
Digimainonta yli 9 % kasvussa vuoden 2019 ensimmäisen vuosipuoliskon aikana
Mediamainonnan kokonaisuus tammi-kesäkuussa 2019 oli 584,9 miljoonaa euroa, jossa oli kasvua 3,9 %.
lue lisää03.06.2019
Ohjelmallisen kasvu jatkuu Suomessa
Estimaatin mukaan ohjelmallisen ostamisen määrä nousi 54,2 miljoonaan euroon.
lue lisää