Hakemasi tagi esiintyy seuraavissa blogikirjoituksissa
18.05.2021
Digitaalisen mainonnan nykytilan ja tulevaisuuden näkymiä Euroopan huipulta - IAB Interact starttaa ensi viikolla!
IAB Europen vuoden päätapahtuma IAB Interact järjestetään ensi viikolla virtuaalisesti, mitenkäs muutenkaan. Tapahtuma jakautuu kolmelle päivälle tiistaista torstaihin 25-27.5. ja puheenvuorot sekä paneelit ajoittuvat mukavasti iltapäiviin. Tapahtuman mahdollistavat sponsorit ja se on osallistujille ilmainen.
lue lisää25.08.2016
Millaista on mainonta vuonna 2026?
Puheenvuorossaan SXSW-tapahtumassa Kevin Kelly nostaa suurista muutoksista kolmen kärkeen tekoälyn (AI), virtuaalitodellisuuden (VR) sekä seurannan (tracking). Uusista ilmiöistä ja teknologioista on oltava hyvin selvillä, koska niiden perustalle syntyvät tulevaisuuden voittavat ratkaisut.
lue lisää