Hakemasi tagi esiintyy seuraavissa blogikirjoituksissa
30.11.2021
Sosiaalisen median trendit: Leimahtiko liekki somessa? Näillä keinoilla sammutat tulipalon
Sosiaalinen media on luotu vuorovaikutteiseen viestintään. Tästä syystä on luonnollista, ettei kuluttajien palaute yritysten tai organisaatioiden sometileille koskaan ole pelkästään positiivista.
lue lisää28.10.2021
Uusi podcastien kaupalliset mahdollisuudet -opas on julki!
IAB:n digitaalisen audion työryhmän vuonna 2020 julkaisema Podcast-mainonta - Ostajan opas on saanut lisäosan, jossa podcastien kaupallisiin mahdollisuuksiin pureudutaan perusteellisemmin. Näiden julkaisujen avulla saat kattavan kuvan siitä, miten podcastien yhteyteen saa oman viestinsä kuuluviin.
lue lisää27.10.2021
Vinkkejä eväste-eroosioon
Kolmannen osapuolen evästeillä on merkittävä rooli erityisesti käyttäytymiseen ja kiinnostukseen liittyvissä kohdennuksissa. Osaan kohdentamisen keinoista evästemuutos sen sijaan ei vaikuta juuri ollenkaan. Ratkaisuja kolmannen osapuolen evästeiden katoamisen piirissä olevaan kohdentamiseen on useita, eikä ala ole vielä sen osalta päätynyt lopulliseen ratkaisuun.
lue lisää30.09.2021
Connected TV ja big screen – TV- ja videomainonnan next level
CTV ja Addressable TV ovat yksi suurimmista mahdollisuuksista mainonnassa tänä päivänä. CTV:stä ja sen mahdollisuuksista kertominen mainostajille on tärkeää, kun otetaan huomioon CTV-yleisöjen nopea kasvu, digitaalisen videon mitattavuus sekä tehokas näkyvyys hyödyntäen ääntä ja liikettä olohuoneen suurimmalla näytöllä (”big screen”).
lue lisää