Hakemasi tagi esiintyy seuraavissa blogikirjoituksissa
17.05.2021
Mainonta ilman kolmannen osapuolen evästeitä: OSA 1/3 - PRIVACY SANDBOX
IAB Finlandin ohjelmallisen ostamisen työryhmä kirjoittaa kevään aikana kolmiosaisen blogisarjan mainonnateknologiakentän muutoksista liittyen kolmannen osapuolen evästeiden poistumiseen. Tässä ensimmäinen Privacy Sandboxia käsittelevä osa.
lue lisää31.03.2021
Hei mainostaja - Kuinka mittaat tulevaisuudessa?
Digimainonnan, ja erityisesti ohjelmallisen display- ja videomainonnan, erityispiirteenä voidaan pitää tarkkaa mitattavuutta ja kohdentamista, joka on perustunut kolmannen osapuolen evästeiden käyttöön sivustosta riippumatta. Mitä tulevat selainmuutokset käytännössä tarkoittaa mainostajille ja miten tuleviin muutoksiin voi varautua?
lue lisää