Hakemasi tagi esiintyy seuraavissa blogikirjoituksissa
15.04.2019
Älyä mobiilimainontaan
Mobiilisivustoilla ja sovelluksissa käyttäjä selaa usein sivua alaspäin nopeasti ja sivuuttaa yläosan mainokset. Mobiilissa kaikista parhaiten toimivat mainokset, jotka ovat hieman alempana sivustolla ja etenkin artikkelin sisällä.
lue lisää10.12.2018
Mitä ohjelmallisen kentässä tapahtuu vuonna 2019?
Tässä kirjoituksessa pureudun vuonna 2019 ohjelmallisessa ostamisessa nouseviin teemoihin: itseostamiseen, videoon, mobiilin, dataan ja brändiformaatteihin.
lue lisää14.06.2018
Mainostaja – miksi olla kesällä hiljaa? Koko Suomi on silloin liikkeellä
Kesä näkyy myös vahvasti kuluttajien kukkarossa, silloin tehdään paljon ostopäätöksiä.
lue lisää28.05.2018
Vertikaalivideossa käyttökokemus on keskiössä
Käyttäjäystävällinen vertikaalivideo tuo saumattoman käyttökokemuksen ja sitouttaa käyttäjät viettämään aikaa brändin parissa.
lue lisää