Icon
Tagihaku

Hakemasi tagi esiintyy seuraavissa blogikirjoituksissa

14.06.2012

Brändimainonta verkossa, mahdollista!

IAB UK:ssa Brittien saarilla digitaalinen mainonta kasvaa voimakkaasti. Markkina on vuosia Suomea edellä ja tarkastelukulmat ovat oppipolkujen kautta monipuolistuneet. Verkon osalta digitaaliseen mediaan sijoitettujen puntien osalta mitataan erikseen verkossa toteutetun brändimainonnan kokonaisuutta.

lue lisää

29.05.2012

Inscreen-mittaus: Mitä tuleman pitää?

Inscreen-mittaus on alalla jo jonkin aikaa puhuttanut aihe, joka vihdoin on käytännön tasolla rantautumassa Suomeen. Mittauksella todennetaan käyttäjien ruuduille näkyviin tulleiden mainosnäyttöjen määrä tai niiden osuus kaikista mainoslatauksista.

lue lisää

10.05.2012

Display-mainonta: Kohtelias pärjää aina

Millainen display-mainonta yleistyy? Onko kehitystrendeillä yhtäläisiä piirteitä? Entä millainen mainonta vähenee? Voisiko trendejä kiteyttää? Itse kiteyttäisin trendien ominaisuuksia sanalla ”kohteliaisuus”.

lue lisää