Hakemasi tagi esiintyy seuraavissa blogikirjoituksissa
09.10.2014
Trollaus – sisältömarkkinoinnin uhka vai mahdollisuus?
Kaksisuuntaisen kommunikaation aikana brändit kohtaavat alati uudenlaista keskustelukulttuuria
lue lisää09.06.2014
Natiivimainonta: Vanhaa cowboyta nuorentamassa - Case Tupla ja Eeddspeaks-vlogi
Miten syntyi "Eeppisin vlogi ikinä"?
lue lisää22.05.2014
Tutkimus: tutkimukset ovat parasta sisältöä
Verkon visuaalisuus, nopeus ja klikkihakuisuus ovat johtaneet tilanteeseen, jossa kauniisti paketoidut, kiireesti kokoon parsitut ja napakasti otsikoidut ”tutkimukset” rakentavat kuvaa ”todellisuudesta”.
lue lisää14.05.2014
Natiivimainonta: Case Kevätmessut 2014
Miten luodaan onnistunut natiivikampanja?
lue lisää