Hakemasi tagi esiintyy seuraavissa blogikirjoituksissa
27.03.2014
Kuluttaja on kännykän päässä, oletko sinä?
Asiakas osaa jo yhdistää kivijalan ja netin. Onnistuuko sama myyjältä ja markkinoijalta?
lue lisää30.10.2013
Mainontaa kaikenkokoisilla screeneillä
Ostajan unelma on ostaa mainontaa yhdestä paikasta ja sitten se näkyy kaikissa kuluttajakohtaamisissa, mitä verkossa on. Helppo kuvio? AIVAN!
lue lisää19.06.2013
Todellinen sisältökeskeisyys on mediamuotojen synergiaa
Kun tv ja tabletti ovat yhtä aikaa auki, kumpi niistä todella on se ”second screen”? Onko minulle kuluttajana väliä, altistunko brändiviestille Hesarin verkkosivulla, Nelosen mainoskatkolla vai kaverin jakamana Facebookissa? Onko sillä väliä Sanoman mainosmyynnille? Entä itse brändille?
lue lisää