Icon
Tagihaku

Hakemasi tagi esiintyy seuraavissa blogikirjoituksissa

27.03.2014

Kuluttaja on kännykän päässä, oletko sinä?

Asiakas osaa jo yhdistää kivijalan ja netin. Onnistuuko sama myyjältä ja markkinoijalta?

lue lisää

30.10.2013

Mainontaa kaikenkokoisilla screeneillä

Ostajan unelma on ostaa mainontaa yhdestä paikasta ja sitten se näkyy kaikissa kuluttajakohtaamisissa, mitä verkossa on. Helppo kuvio? AIVAN!

lue lisää

19.06.2013

Todellinen sisältökeskeisyys on mediamuotojen synergiaa

Kun tv ja tabletti ovat yhtä aikaa auki, kumpi niistä todella on se ”second screen”? Onko minulle kuluttajana väliä, altistunko brändiviestille Hesarin verkkosivulla, Nelosen mainoskatkolla vai kaverin jakamana Facebookissa? Onko sillä väliä Sanoman mainosmyynnille? Entä itse brändille?

lue lisää