Hakemasi tagi esiintyy seuraavissa blogikirjoituksissa
30.09.2021
Connected TV ja big screen – TV- ja videomainonnan next level
CTV ja Addressable TV ovat yksi suurimmista mahdollisuuksista mainonnassa tänä päivänä. CTV:stä ja sen mahdollisuuksista kertominen mainostajille on tärkeää, kun otetaan huomioon CTV-yleisöjen nopea kasvu, digitaalisen videon mitattavuus sekä tehokas näkyvyys hyödyntäen ääntä ja liikettä olohuoneen suurimmalla näytöllä (”big screen”).
lue lisää08.12.2014
Vuoden some-yrityksen resepti
MTV:n Mari Rasimus kertoo kahdeksan keinoa, joilla yritys saa kaiken irti somesta.
lue lisää26.03.2014
Television tulevaisuus
TV-mainontaa muokkaavat teknologia ja katselukäyttäytymisen muutos.
lue lisää09.10.2013
Some 2.0
IAB:n Some-markkinointia 2.0 -seminaarissa keskityttiin nimensä veroisesti sosiaaliseen mediaan päivitetyllä tatsilla. Päivän antia löytyy tsekkaamalla #somemarkkinat
lue lisää