Hakemasi tagi esiintyy seuraavissa blogikirjoituksissa
01.06.2021
Kuinka tavoittaa kohdeyleisö kolmannen osapuolen evästeiden kadotessa?
Tänä keväänä yksi markkinointikentän kuumimmista puheenaiheista on ollut kolmannen osapuolen evästeiden poistuminen. Miten markkinoija voi reagoida tähän mainonnan radikaaliin muutokseen ja kuinka mainontaa voidaan kohdentaa jatkossa?
lue lisää01.04.2021
Vastuullinen ulkomainonta tukee yrityksen vastuullisuustavoitteita
Edistykselliset ja aidosti vastuulliset yritykset voivat saavuttaa kestävällä kehityksellä merkittävää kilpailuetua: asiakkaat haluavat tehdä yhä merkityksellisempiä ostovalintoja. Tämä korostuu korostumistaan B2C-maailman lisäksi myös B2B -puolella, ja on sanomattakin selvää, että vastuullisuuden painoarvo tulee kasvamaan tulevaisuudessa, alasta riippumatta – eikä ulkomainonta mediana ole poikkeus.
lue lisää10.11.2020
DOOH – mikä media! Miksi digitaalisen ulkomainonnan suosio kasvaa?
Digitaalisuuden myötä ulkomainonta on muuttunut passiivisesta kanavasta moderniksi, innostavaksi ja hienostuneeksi mediaksi, joka vaikuttavuudellaan horjuttaa jo mobiili- ja onlinemarkkinoinnin asemaa. Mutta miksi juuri digitaalinen ulkomainonta on selviytynyt voittajaksi mainosmedian murroksessa? Mikä tekee siitä niin vahvan?
lue lisää19.08.2018
Viestit kotisi ulkopuolella
Markkinoilla on valtavasti potentiaalia kasvattaa ulkomainontaa, joten tässä kelkassa kannattaa olla mukana.
lue lisää