Hakemasi tagi esiintyy seuraavissa blogikirjoituksissa
16.05.2024
Vaikuttajamarkkinoinnin määrä 7 % kasvussa vuonna 2023
IAB Finlandin ja vaikuttajatoimistojen yhteisen selvityksen perusteella vaikuttajamarkkinoinnin kokonaismarkkina Suomessa vuonna 2023 oli 56,1 miljoonaa euroa. Vuoteen 2022 verrattuna kasvua oli noin 7 %.
lue lisää13.09.2023
Vaikuttajamarkkinoinnin pulssikysely: Vaikuttajamarkkinoinnin onnistumisen keskiössä arvopohjainen yhteistyö - vastuullisuus ja inhimillisyys korostuvat
Vaikuttajamarkkinoinnin hyödyntäminen osana yrityksen tai organisaation muuta markkinointia ja viestintää on monipuolistunut ja käsiteltävät teemat ovat laajentuneet. Vaikuttajamarkkinointi nähdään nykyään myös merkittävänä vastuullisuusviestinnän keinona ja yritykset etsivät yhteistyökumppaniksi vaikuttajia, jotka jakavat samanlaiset arvot ja näkemykset.
lue lisää11.05.2023
Vaikuttajamarkkinoinnin määrä lähes 20% kasvussa
IAB Finlandin ja vaikuttajatoimistojen yhteisen selvityksen perusteella vaikuttajamarkkinoinnin kokonaismarkkina Suomessa vuonna 2022 oli 52,5 miljoonaa euroa. Vuoteen 2021 verrattuna kasvua oli noin 19 %.
lue lisää24.05.2022
IAB Studio: Merkitse yhteistyöt oikein ja hyödynnä koko potentiaali!
Janninan ensimmäisessä IAB Studiossa oli asiantuntijavieraina Jaana Karjalainen Metalta ja Emilia Pikkuaho SOK:lta. Studiossa puhuttiin tuoreesta Branded Content oppaasta, joka neuvoo kädestä pitäen kuinka merkitä kaupalliset yhteistyöt oikein sosiaalisen median eri kanavissa.
lue lisää