
Hakemasi tagi esiintyy seuraavissa blogikirjoituksissa
19.03.2025
KonversiO-Optimistit: Totta vai tarua? High Impact -displaymainonnan faktat pöytään
Tervetuloa kuuntelemaan IAB Finlandin podcastia KonversiO-Optimisteja, jossa sukelletaan syvälle digitaalisen mainonnan maailmaan! Tällä kertaa käsittelyssä on kuuma aihe, joka muokkaa Suomen 130 miljoonan euron display-markkinaa: High Impact -mainosformaatit.
lue lisää02.07.2024
IAB Studio: Nostemediasta YOC - Digimarkkinan muutokset ja mahdollisuudet
IAB Studio jaksot ovat napostelupituisia podcast jaksoja päivän polttavista aiheista ja tällä kertaa studiossa Pasin kanssa ovat YOC / Nostemedian Harri Virtanen ja Antti Kaiponen. Tässä jaksossa sukellamme digitaalisen mainonnan ajankohtaisiin trendeihin ja kuulemme Nostemedian perustamisesta, kasvusta ja muuttumisesta YOC:iksi.
lue lisää