Icon
Environmental Sustainability in Digital Advertising Tapahtumat

Environmental Sustainability in Digital Advertising

13.01.2025, 11:30, Virtuaalinen


Rekisteröidy 6.12. mennessä koodilla FLASHSALE niin saat -20% koulutuksen hinnasta!


Viime vuosina vastuullisuus on noussut keskiöön keskusteluissa digitaalisen mainonnan alalla, muuttuen marginaalisesta huolenaiheesta laajasti tunnustetuksi prioriteetiksi.

Alan on tunnistettava internetiin liittyvien toimintojen, laitteiden ja tukijärjestelmien merkittävät ympäristövaikutukset. Toimialalla on vastuu vastata ilmastokriisiin ja ryhtyä päättäväisiin toimiin varmistaakseen brändeille kestävät mainosratkaisut ja, mikä tärkeintä, vähentääkseen digitaalisen mainonnan ekosysteemin kokonaispäästöjä.

Environmental Sustainability in Digital Advertising -koulutuksesta saat arvokasta tietoa toimenpiteistä, joita voidaan toteuttaa eri osastoilla ja toiminnoissa, jotta voidaan edistää merkittäviä muutoksia ja positiivista vaikutusta digitaalisen mainonnan toimitusketjussa.

Kurssilla käydään läpi:

  • Opit keskeiset käsitteet, viitekehykset, standardit ja tavoitteet ympäristön kestävyyden edistämiseksi digitaalisen mainonnan alalla, keskittyen kasvihuonekaasupäästöihin, ilmastovaikutuksiin, yritysten vastuullisuuteen ja hiililaskentaan.
  • Saat kattavan käsityksen digitaalisen mainonnan alan hiilidioksidipäästöjen lähteistä, mukaan lukien päästöjen elinkaari datakeskuksissa, palvelimilla ja viestinnässä.
  • Opit hiilidioksidipäästöjen mittaamismenetelmät digitaalisen mainonnan alalla, mukaan lukien GHG malin, suunnitteluperiaatteet, käyttötapaukset ja niihin liittyvät haasteet.
  • Saat näkemyksiä ja strategioita digitaalisen mainonnan toimitusketjun optimointiin tehokkuuden ja kestävyyden parantamiseksi ilman negatiivisia vaikutuksia, mukaan lukien parhaat käytännöt ja esimerkkitapaukset.

Hinta:
1573€
IAB:n jäsenet saavat 10% alennusta.

Koulutusajankohta:
13.1.-17.1.2025
5 sessiota - 2 tuntia päivässä (10:30-12:30 CET / 9:30-11:30 GMT)

Tiedustelut

Heidi Blomberg
heidi.blomberg(at)iab.fi

04.12.2024

Seminaari: Kaikki irti datasta

Joulukuun seminaari kokoaa yhteen datan ja kohdentamisen huippuasiantuntijat käsittelemään, miten asiakasdataa voidaan hyödyntää tehokkaammin markkinoinnissa. Päivän aikana syvennymme siihen, miten eri datalähteitä käytetään kampanjoiden optimoinnissa, kuinka evästeettömään tulevaisuuteen voidaan varautua ja miten digimainonnan tuloksellisuutta kasvatetaan. Saat ajankohtaisia näkemyksiä ja käytännön vinkkejä siitä, miten voit hyödyntää dataa paremmin niin uusien asiakkaiden tavoittamisessa kuin asiakasmyynnin maksimoinnissa.

lue lisää

11.12.2024

Webinaari: IAB Tietoisku

IAB Finlandin tämän vuoden uusi tapahtumakonsepti on IAB Tietoisku, joissa neljä kertaa vuodessa julkaistaan IAB:n työryhmien tuotoksia ja aikaansaannoksia. Lisäksi otetaan katsauksia myös mediamainonnan markkinan tilanteeseen.

lue lisää

13.01.2025

Environmental Sustainability in Digital Advertising

Viime vuosina vastuullisuus on noussut keskiöön keskusteluissa digitaalisen mainonnan alalla, muuttuen marginaalisesta huolenaiheesta laajasti tunnustetuksi prioriteetiksi. Environmental Sustainability in Digital Advertising -koulutuksesta saat arvokasta tietoa toimenpiteistä, joita voidaan toteuttaa eri osastoilla ja toiminnoissa, jotta voidaan edistää merkittäviä muutoksia ja positiivista vaikutusta digitaalisen mainonnan toimitusketjussa.

lue lisää

21.01.2025

Retail Media Essentials

Retail Media edustaa digitaalisen mainonnan "kolmatta aaltoa". Retail media tai kaupan media on yksi alan nopeimmin kasvavista segmenteistä, jonka ennustetaan ylittävän television mainontamenot seuraavien kahden vuoden aikana.

lue lisää