Tule IAB Finlandin HOT or NOT -seminaariin, niin tiedät, missä mennään digivuonna 2019. Out-stream, digitaalinen ulkomainonta, viewability, ohjelmallinen ja in-housing puhuttavat markkinaa ja HOT or NOT kertoo sinulle niistä viimeisimmän tiedon. Mukana on sekä kotimaisia että kansainvälisiä digialan huippuammattilaisia.
HOT or NOT -seminaari kokoaa digimarkkinan tulevan vuoden kovimmat jutut - tätä et halua missata!
Tilaisuus streamataan suorana Jyväskylään Mediatalo Keskisuomalaisen ja Tampereelle Alma Median rinnakkaistilaisuuksiin.
Seminaari on yhteistyökumppaneidemme tarjoama eli sinulle osallistujana maksuton.
HOT or NOT on kuumaa kamaa ja paikat täyttyivät vauhdilla! Voit ilmoittautua jonoon, saat ilmoituksen sähköpostiin jos paikkoja vapautuu.
Ohjelma 8.30 - 12.00
8.30 |
Ilmoittautuminen ja kahvitarjoilu |
9.00
|
Tilaisuuden avaus Birgitta Takala, toiminnanjohtaja, IAB Finland |
9.10 |
Seminaarin alustus Timo Rinne, Vice President, Digital and Digital BtoB Sales, Sanoma Media Finland Kirsi Hakaniemi, CDO, Mediatalo Keskisuomalainen |
9.20
|
Out-stream - Se parempi tapa tehdä display-mainontaa Onko out-stream digimainonnan uusi kasvugeneraattori? Out-stream videomainonta on tavoittavampi kuin in-stream videomainonta ja huomattavasti vaikuttavampi kuin display-bannerit.
Timo Rinne, Vice President, Digital and Digital BtoB Sales, Sanoma Media Finland
|
9.40
|
DOOH - Ulkona digiä enemmän kuin ikinä Ulkomainonnan vahvan kasvun veturina on digitalisaatio, mutta osaammeko hyödyntää digitaalisuuden mahdollisuuksia DOOH-kampanjoiden sisällössä? Miten lisätään ulkomainoksen kiinnostavuutta, kerrotaan tarina ja luodaan WAU? Ja mitä on vielä tulossa?
Esa Rimpiläinen, Managing director, MEKS Digital / Mediatalo Keskisuomalainen
|
10.00
|
Selkeää tietoa viewabilitystä – ensimmäinen suomenkielinen opas julkaistaan Vihdoinkin selkokielinen Viewability-opas Suomen markkinoille ja markkinoijille! Tiivis esittely uudesta oppaasta, sen kohderyhmästä, taustoista ja tekijöistä.
Susanna Reinikainen, IAB Finland Viewability työryhmän puheenjohtaja ja Product Strategist, Sanoma Media Finland
|
10.15 |
Jaloittelutauko |
10.40
|
Muutoksen tekijä 2018 Viime vuonna ensimmäistä kertaa jaettu Muutoksen tekijä -palkinto luovutetaan myös tämän vuoden HOT or NOT -seminaarissa. Palkinto ilmentää digitaalisen kehityksen haasteita ja ennakkoluulototonta sekä pioneerimaista asennetta tarttua niiden ratkaisemiseen.
|
10.50 |
The programmatic trends for 2019 In this session, Nigel Gilbert, Chief Market Strategist EMEA at AppNexus a Xandr company, will discuss what’s hot and what’s not across our industry as we move into 2019. Looking at the current state of the programmatic marketplace, Nigel will discuss some of the major trends affecting the digital advertising market for the year ahead – and then leave it for you to decide if they will be hot, or not!
Nigel Gilbert, Chief Market Strategist, AppNexus EMEA
|
11.10
|
Kaikki "in-housaamisesta" Vuosien ajan kerätty asiakas- ja online-data (nk. first party data) on teknologian kehittyessä yhä helpompi käyttää ostetun median kohdentamisessa. DMP:t ja yhä suurempi ohjelmallinen mediakakku avaa herkullisen mahdollisuuden tuoda myös maksetuissa kanavissa tehdyn markkinoinnin lähemmäksi liiketoimintoja ja osaksi keskitetysti orkestroitua omnikanavaista asiakaskokemusta. Mutta mitä tapahtuu mediasuunnittelulle? Mitä osaamista tarvitaan uudessa 'in-house' setupissa? Ja kenelle 'in-hausaaminen' on ylipäätään relevantti vaihtoehto?
Emma Storbacka, CEO, Avaus Marketing Innovations Oy
|
11.30
|
Suuri in-housing -keskustelu Mikä on tilanne Suomen markkinalla? Mitkä ovat in-housingin haasteet ja kuinka ne ratkotaan? Mitä toimintatapa mahdollistaa markkinoijalle?
Emma Storbacka, CEO, Avaus Marketing Katariina Uljas-Ahl, Chief Business Officer, Dagmar Timo Arvonen, digitaalisen myynnin ja markkinoinnin päällikkö, Veikkaus Christopher Fernandez, Chief Digital Officer, IPG Mediabrands Keskustelua moderoi Petri Kokkonen, CEO & Partner, Relevant Digital
|
12.00 |
Yhteenveto |
Pidätämme oikeuden ohjelmanmuutoksiin.
Tunnetko Muutoksen tekijän?
Ilmianna alan ratkaisuhenkinen asiantuntija, joka on mielestäsi tehnyt pioneerimaista työtä digitaalisen markkinoinnin sanansaattajana tai siihen liittyvän osaamisen tai tuotteistamisen kehittämisessä. Perustele ehdotuksesi mahdollisimman hyvin, sillä voittajan valitsee IAB Finlandin raati, joka koostuu sekä sen hallituksen jäsenistä että muista alan arvostetuista asiantuntijoista. Ehdokkaita Muutoksen tekijä -palkinnon saajaksi voi ilmoittaa 20.11.2018 saakka.
Kaikkien ehdotuksen lähettäneiden kesken arvotaan kolme kahden hengen elokuvalippusettiä. Leffaliput voittaneille ilmoitetaan sekä henkilökohtaisesti että IAB Finlandin kanavissa.