IAB Grand One 2012 -seminaari
Tapahtuma-aineisto:
Tapahtuma-aineisto on avoin ainoastaan sisäänkirjautuneille.
- Grand One -kilpailu 2012 (pdf), Antti Isokangas
IAB Grand One -seminaarissa esitellään jälleen neljä valittua Grand One -finalisticasea!
Seminaarin Caset ovat katsottavissa Ruudussa!
Aika: Torstai 29.3.2012 klo 8.30-11.30
Paikka: Apollo Live Club, Mannerheimintie 16, Helsinki
Tule ja nappaa talteen konkreettiset neuvot, vinkit ja ideat mahdollisuuksien hyödyntämiseen vuoden 2011 parhaista verkkokampanjoista! Luvassa vauhdikas katsaus siihen, missä mennään, millä on väliä, ja mikä juna meni jo!
IAB on valinnut finalistien joukosta kiinnostavimmat case-esittelyt seminaariin. Seminaarin juontajana toimii Grand Onen päätuomari Antti Isokangas, Ali Consultingista.
Seminaarin ohjelma
8.30 Aamiainen
9.00 Tervetuloa!
IAB:n toiminnanjohtaja Birgitta Takala
9.10 Grand One -kilpailu
Päätuomari Antti Isokangas, Ali Consulting
9.30 Case 1: Paras verkkomainos
Llama Plan Flute Hero II *VOITTAJA
Marko Muona & Matti Mattila, Family Inc.
9.50 Case 2: Paras mobiilikampanja
K-ruokakauppojen tarjoukset ja reseptit iPadissä ja iPhonessa *VOITTAJA
Toni Leppänen, Sanoma News
10.10 Case 3: Paras B2B-kampanja
Stora Enso - Rethink *VOITTAJA
Markus Nieminen, SON Helsinki & Jani Pösö, N2 Helsinki
10.30 Case 4: Tuloksellisin verkkokampanja
Alamme huiput *Tuplakunniamaininta
Anna-Mari Karhunen, Carat
10.50 Uunituoretta tutkittua tietoa: Mobile and Social Media Trends
Kari Roose, Taloustutkimus
11.10 Yhteenveto, kommentit, kysymykset & Kiitos!
Päätuomari Antti Isokangas, Ali Consulting
IAB Grand One -seminaarin tarkoitus on koota laajemmin markkinoinnin ja viestinnän päättäjät sekä digitaalisen kommunikaation osaajat yhteen, ja näin edesauttaa digitaalisen markkinoinnin ja liiketoiminnan kasvua. Grand One -mestaruudesta kilpailevat 212 eri työtä.
”Olemme erittäin tyytyväisiä lähetettyjen töiden määrään ja siihen kuinka moni alan yritys on osallistunut kisaan. Grand One -voittoa tavoittelevat kaikki alan tärkeimmät pelurit pienimmistä isoimpiin,” iloitsee Rami Ahonen, RE: Median kilpailujärjestäjä.
Verkkomedioiden huimaa kehitystä on kasvattanut luottamus verkkomainonnan toimivuuteen, ja mobiilimainonnan lisääntyminen vahvistaa digitaalisen median maailmanvalloitusta entisestään. Mukana ovat tänä vuonna ensimmäistä kertaa Paras mobiilikampanja sekä erillinen Paras mobiilipalvelu -sarjat.
Verkkomarkkinointi on kiistatta tehokkain, monipuolisin ja kohdennettavin markkinoinnin muoto! Kokeilu ei vaadi rohkeutta, mutta kokeilematta jättäminen sitäkin enemmän!
”Töissä näkyy se, ettei luovuuden ja tuloksellisuuden tarvitse olla toisensa poissulkevia asioita edes palkintogaaloissa. On hauska nähdä myös se, että eri välineitä käytetään entistä tehokkaammin yhdessä. Tuomaristolle tämä aiheutti toisaalta myös jonkin verran haastetta, sillä eri kategorioiden rajat eivät enää ole niin selviä,” kommentoi Antti Isokangas, Grand One -kilpailun päätuomari.
Digimedia-alan voittajatyöt julkistetaan viikkoa aikaisemmin 22.3.2012 Grand One Gaalassa. Lue lisää Grand One -sivustolta.
IAB Grand One -seminaarin hinta on IAB:n jäsenille 150 € (+ alv 23 %) ja ei-jäsenille 300 € (+ alv 23 %). IAB:n jäsenenä voit kutsua myös yhteistyökumppanisi seminaariin jäsenetuhinnalla!
11.03.2025
Digimarkkinoijan ja -myyjän sertifikaattikoulutus 3/25
Digimarkkinointi tulee liiketoiminnan kasvua, joten tule päivittämään osaamisesi digimarkkinoinnista ja -myynnistä IAB Finlandin sertifikaattikoulutukseen.
lue lisää15.04.2025
Digimarkkinoijan ja -myyjän sertifikaattikoulutus 4/25
Digimarkkinointi tulee liiketoiminnan kasvua, joten tule päivittämään osaamisesi digimarkkinoinnista ja -myynnistä IAB Finlandin sertifikaattikoulutukseen.
lue lisää