IAB X DAGMAR koulutus: Missä asiakaspolun vaiheessa vaikuttajat ovat?
Missä asiakaspolun vaiheissa vaikuttajamarkkinointi on oikea ratkaisu ja milloin pitäisi pohtia toisenlaista markkinoinnin keinoa? Miltä vaikuttajamarkkinointi näyttää asiakaspolun harkintavaiheessa tai ostovaiheessa?
Koulutuksessa käsitellään vaikuttajamarkkinointia asiakaspolun vaiheiden kautta. Koulutus antaa paremman ymmärryksen vaikuttajamarkkinoinnin suunnitteluun markkinoinnin peruslainalaisuuksien mukaisesti. Jaamme konkreettisia esimerkkejä eri asiakaspolun ratkaisuista.
Käsittelemme koulutuksessa mm. näitä aiheita:
• Missä asiakaspolun vaiheissa vaikuttajamarkkinointia kannattaa erityisesti harkita
• Miten asiakaspolkua voi hyödyntää vaikuttajamarkkinoinnin suunnittelussa
• Millä tavoin asiakaspolkuajattelu auttaa tavoitteiden ja mittareiden asetannassa
Kouluttajaesittelyt:
Susanna Öster | Dagmar
Concept Designer & Influencer Strategist Suski on Dagmar Storiesin luova suunnittelija ja strateginen vaikuttaja-asiantuntija. Intohimoinen brändinrakentaja on ollut alalla noin seitsemän vuoden ajan monipuolisissa suunnittelurooleissa. Suskia kiinnostaa vaikuttajamarkkinoinnissa uudenlaiset mahdollisuudet hyödyntää kohderyhmää puhuttelevia henkilöitä vaikuttavuutta lisäävänä tekijänä monikanavaisia sisältöjä suunniteltaessa. Etenkin vastuullisuus, arvopohjainen suunnittelu ja tunnetasolla erottuminen ovat Suskin suunnitteluideologian keskiössä ja näitä teemoja hän mielellään näkisi yhä enemmän brändien sisällöissä, myös vaikuttajamarkkinoinnin osalta.
Heta Vuorinen | Dagmar
Heta on Dagmarin vaikuttajamarkkinoinnin asiantuntija. Hän on moniosaaja, jolla löytyy ymmärrystä niin vaikuttajamarkkinoinnista, sisältösuunnittelusta ja -tuotannosta kuin digimainonnastakin. Heta on kiinnostunut erityisesti vaikuttajamarkkinoinnin
mahdollisuuksista luoda aitoja yhteyksiä brändin ja yleisön välille sekä vastuullisuusteemoista vaikuttajavalinnoissa ja sisällöissä.
11.03.2025
Digimarkkinoijan ja -myyjän sertifikaattikoulutus 3/25
Digimarkkinointi tulee liiketoiminnan kasvua, joten tule päivittämään osaamisesi digimarkkinoinnista ja -myynnistä IAB Finlandin sertifikaattikoulutukseen.
lue lisää15.04.2025
Digimarkkinoijan ja -myyjän sertifikaattikoulutus 4/25
Digimarkkinointi tulee liiketoiminnan kasvua, joten tule päivittämään osaamisesi digimarkkinoinnista ja -myynnistä IAB Finlandin sertifikaattikoulutukseen.
lue lisää