Kovimmat paukut digimenestykseen 2013!
Tapahtuma-aineisto:
Tapahtuma-aineisto on avoin ainoastaan sisäänkirjautuneille.
- Ostotavat muuttuvat, kohdentaminen on must, sisällöt ja mainonta ovat käsi kädessä: Antti Kallio, Dagmar (pdf)
- Ilotulituksesta leirinuotioille – muuttuva markkinointi, case Valio: Jussi-Pekka Erkkola, Valio (pdf)
- Miten asetat oikeat mittarit ja seuraat digimarkkinoinnin tuloksellisuutta?: Christoffer Rönnblad, McDonald's (pdf)
- Miten maksulliset sisällöt vaikuttavat median yleisöön?: Johanna Suhonen, Director, Kauppalehti (pdf)
Markkinointialan superliitot IAB & MTL ovat lyöneet hynttyyt yhteen tarjoillakseen Sinulle ajankohtaisimman digitietopaketin koko markkinointipäättäjän ostoprosessista yhdellä kertaa.
Sammuta kytevä tiedontarve & Lataa kirkkaimmat patruunat pakkiisi!
Alustava seminaariohjelma:
13.00 Intro
- Antti Leino, Experienced Digital Marketer, Seminaarin juontaja
13.15 Globaalit digitrendit 2013 ja kovimmat caset maailmalta
- Hanna Forsström, Client Services Director, White Sheep Isobar
- Antti Kaihlanen, Strategy Director, White Sheep Isobar
13.45 Käyttäjälähtöiset ja päätelaiteriippumattomat verkkopalvelut, case Sanoma
- Mikael Liljedahl, Head of Online Development, Helsingin Sanomat
14.15 Ostotavat muuttuvat, kohdentaminen on must, sisällöt ja mainonta ovat käsi kädessä – Mitä teet seuraavaksi?
- Antti Kallio, Planning Director, Dagmar
14.45 Tauko
15.00 Ilotulituksesta leirinuotioille – muuttuva markkinointi, case Valio
- Jussi-Pekka Erkkola, Head of Digital Marketing, Valio
15.30 Miten asetat oikeat mittarit ja seuraat digimarkkinoinnin tuloksellisuutta?
- Christoffer Rönnblad, Marketing Manager, McDonald's
16.00 Miten maksulliset sisällöt vaikuttavat median yleisöön?
- Johanna Suhonen, Director, Content Sales, Kauppalehti
16.30 Yhteenveto
17-19
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Get together -tilaisuus
Kun digipotti on onnistuneesti räjäytetty, karistellaan pölyt kollegoiden hartioilta vapaamuotoisen verkostoitumisen merkeissä.
11.03.2025
Digimarkkinoijan ja -myyjän sertifikaattikoulutus 3/25
Digimarkkinointi tulee liiketoiminnan kasvua, joten tule päivittämään osaamisesi digimarkkinoinnista ja -myynnistä IAB Finlandin sertifikaattikoulutukseen.
lue lisää15.04.2025
Digimarkkinoijan ja -myyjän sertifikaattikoulutus 4/25
Digimarkkinointi tulee liiketoiminnan kasvua, joten tule päivittämään osaamisesi digimarkkinoinnista ja -myynnistä IAB Finlandin sertifikaattikoulutukseen.
lue lisää