Icon
Retail Media Essentials Tapahtumat

Retail Media Essentials

21.01.2025, 11:30, Virtuaalinen


Rekisteröidy 6.12. mennessä koodilla FLASHSALE niin saat -20% koulutuksen hinnasta!


 

Retail Media edustaa digitaalisen mainonnan "kolmatta aaltoa". Retail media tai kaupan media on yksi alan nopeimmin kasvavista segmenteistä, jonka ennustetaan ylittävän television mainontamenot seuraavien kahden vuoden aikana.

Tätä kasvua vauhdittavat verkkokaupan voimakas kasvu ja ensimmäisen osapuolen datan (first-party data) kasvava merkitys. Nämä nousevat trendit tunnistaen IAB Europe Academy keskittyy varustamaan digitaalisen mainonnan ammattilaiset tiedoilla ja taidoilla, joita tarvitaan sopeutumaan uusiin markkinavaatimuksiin. Tarjoamme vankan perustan Retail Mediasta, käsitellen keskeisiä trendejä, erilaisia mainosformaatteja ja tehokkaita mittaustapoja.

Kurssilla käydään läpi:

  • Mitä Retail Media on ja miksi sen merkitys kasvaa.
  • Miittaaminen ja attribuutio sekä sivuston sisällä että sen ulkopuolella.
  • Monikanavainen ostaminen (Omnichannel Buying) ja miten voit tukea saumatonta monikanavastrategiaa.
  • Mittaaminen myymälässä.
  • Retail Media ja Retail Median markkina-analyysi.

Hinta:
330€
IAB:n jäsenet saavat 10% alennusta.

Koulutusajankohta:
Tiistai 21. tammikuuta 2025
Yksi 2,5 tunnin sessio (klo 10.30–13.00 CET / 9.30–12.00 GMT)

Tiedustelut

Heidi Blomberg
heidi.blomberg(at)iab.fi

04.12.2024

Seminaari: Kaikki irti datasta

Joulukuun seminaari kokoaa yhteen datan ja kohdentamisen huippuasiantuntijat käsittelemään, miten asiakasdataa voidaan hyödyntää tehokkaammin markkinoinnissa. Päivän aikana syvennymme siihen, miten eri datalähteitä käytetään kampanjoiden optimoinnissa, kuinka evästeettömään tulevaisuuteen voidaan varautua ja miten digimainonnan tuloksellisuutta kasvatetaan. Saat ajankohtaisia näkemyksiä ja käytännön vinkkejä siitä, miten voit hyödyntää dataa paremmin niin uusien asiakkaiden tavoittamisessa kuin asiakasmyynnin maksimoinnissa.

lue lisää

11.12.2024

Webinaari: IAB Tietoisku

IAB Finlandin tämän vuoden uusi tapahtumakonsepti on IAB Tietoisku, joissa neljä kertaa vuodessa julkaistaan IAB:n työryhmien tuotoksia ja aikaansaannoksia. Lisäksi otetaan katsauksia myös mediamainonnan markkinan tilanteeseen.

lue lisää

13.01.2025

Environmental Sustainability in Digital Advertising

Viime vuosina vastuullisuus on noussut keskiöön keskusteluissa digitaalisen mainonnan alalla, muuttuen marginaalisesta huolenaiheesta laajasti tunnustetuksi prioriteetiksi. Environmental Sustainability in Digital Advertising -koulutuksesta saat arvokasta tietoa toimenpiteistä, joita voidaan toteuttaa eri osastoilla ja toiminnoissa, jotta voidaan edistää merkittäviä muutoksia ja positiivista vaikutusta digitaalisen mainonnan toimitusketjussa.

lue lisää

21.01.2025

Retail Media Essentials

Retail Media edustaa digitaalisen mainonnan "kolmatta aaltoa". Retail media tai kaupan media on yksi alan nopeimmin kasvavista segmenteistä, jonka ennustetaan ylittävän television mainontamenot seuraavien kahden vuoden aikana.

lue lisää