Retail Media Essentials
Rekisteröidy 6.12. mennessä koodilla FLASHSALE niin saat -20% koulutuksen hinnasta!
Retail Media edustaa digitaalisen mainonnan "kolmatta aaltoa". Retail media tai kaupan media on yksi alan nopeimmin kasvavista segmenteistä, jonka ennustetaan ylittävän television mainontamenot seuraavien kahden vuoden aikana.
Tätä kasvua vauhdittavat verkkokaupan voimakas kasvu ja ensimmäisen osapuolen datan (first-party data) kasvava merkitys. Nämä nousevat trendit tunnistaen IAB Europe Academy keskittyy varustamaan digitaalisen mainonnan ammattilaiset tiedoilla ja taidoilla, joita tarvitaan sopeutumaan uusiin markkinavaatimuksiin. Tarjoamme vankan perustan Retail Mediasta, käsitellen keskeisiä trendejä, erilaisia mainosformaatteja ja tehokkaita mittaustapoja.
Kurssilla käydään läpi:
- Mitä Retail Media on ja miksi sen merkitys kasvaa.
- Miittaaminen ja attribuutio sekä sivuston sisällä että sen ulkopuolella.
- Monikanavainen ostaminen (Omnichannel Buying) ja miten voit tukea saumatonta monikanavastrategiaa.
- Mittaaminen myymälässä.
- Retail Media ja Retail Median markkina-analyysi.
Hinta:
330€
IAB:n jäsenet saavat 10% alennusta.
Koulutusajankohta:
Tiistai 21. tammikuuta 2025
Yksi 2,5 tunnin sessio (klo 10.30–13.00 CET / 9.30–12.00 GMT)
Tiedustelut
Heidi Blomberg
heidi.blomberg(at)iab.fi
04.12.2024
Seminaari: Kaikki irti datasta
Joulukuun seminaari kokoaa yhteen datan ja kohdentamisen huippuasiantuntijat käsittelemään, miten asiakasdataa voidaan hyödyntää tehokkaammin markkinoinnissa. Päivän aikana syvennymme siihen, miten eri datalähteitä käytetään kampanjoiden optimoinnissa, kuinka evästeettömään tulevaisuuteen voidaan varautua ja miten digimainonnan tuloksellisuutta kasvatetaan. Saat ajankohtaisia näkemyksiä ja käytännön vinkkejä siitä, miten voit hyödyntää dataa paremmin niin uusien asiakkaiden tavoittamisessa kuin asiakasmyynnin maksimoinnissa.
lue lisää11.12.2024
Webinaari: IAB Tietoisku
IAB Finlandin tämän vuoden uusi tapahtumakonsepti on IAB Tietoisku, joissa neljä kertaa vuodessa julkaistaan IAB:n työryhmien tuotoksia ja aikaansaannoksia. Lisäksi otetaan katsauksia myös mediamainonnan markkinan tilanteeseen.
lue lisää13.01.2025
Environmental Sustainability in Digital Advertising
Viime vuosina vastuullisuus on noussut keskiöön keskusteluissa digitaalisen mainonnan alalla, muuttuen marginaalisesta huolenaiheesta laajasti tunnustetuksi prioriteetiksi. Environmental Sustainability in Digital Advertising -koulutuksesta saat arvokasta tietoa toimenpiteistä, joita voidaan toteuttaa eri osastoilla ja toiminnoissa, jotta voidaan edistää merkittäviä muutoksia ja positiivista vaikutusta digitaalisen mainonnan toimitusketjussa.
lue lisää21.01.2025
Retail Media Essentials
Retail Media edustaa digitaalisen mainonnan "kolmatta aaltoa". Retail media tai kaupan media on yksi alan nopeimmin kasvavista segmenteistä, jonka ennustetaan ylittävän television mainontamenot seuraavien kahden vuoden aikana.
lue lisää