
Seminaari: Mainonnan kolmas ulottuvuus - Näin herätät huomiota!
Mainonnan kenttä muuttuu nopeasti ja brändit etsivät uusia keinoja erottua massasta, maksimoida näkyvyytensä ja varmistaa mainonnan vaikuttavuus kaikilla alustoilla. Tässä seminaarissa sukellamme luovien, vaikuttavien ratkaisujen merkitykseen, monikanavaisen mainonnan voimaan ja teknologian tuomiin mahdollisuuksiin. Kuulet alan johtavilta asiantuntijoilta käytännön esimerkkejä ja ajankohtaisia näkemyksiä siitä, miten mainonta voi olla entistä tehokkaampaa ja puhuttelevampaa erilaisissa ympäristöissä tai monimediallisesti.
Älä jää paitsi tästä kattauksesta! Tule hakemaan uusimmat oivallukset siitä, miten vaikuttavat, luovat ratkaisut voivat viedä brändisi seuraavalle tasolle.
Tapahtumassa lavalle nousevat: Clear Channel, Sanoma, dentsu, Bauer Media, Show Heroes ja Villecom.Tapahtuman pääyhteistyökumppani on Clear Channel.
Tapahtuma järjestetään LIVENÄ Kinopalatsissa Finnkinon leffateatterissa ja on maksuton kaikille IAB:n jäsenille (käytä alennuskoodia JÄSEN). Livetapahtumassa koet seminaarin 360 -kokemuksena nauttien myös afterwork-tarjoiluista verkostoituen uusien tai vaihtaen kuulumisia vanhojen tuttavuuksien kanssa. Vaihtoehtoisesti voit seurata tapahtumaa kaikille ilmaisen striimin äärellä. Tapahtuman tallenne lähetetään kaikille ilmoittautuneille jälkikäteen.
Tervetuloa mukaan selvittämään, miten digimarkkinointia tehdään
Ohjelma
8:30 Aamupalaa tarjolla
9:30 Tervetuloa – Pasi Raassina | IAB Finland & Jukka Rossi | Clear Channel
9:45 Vaikuttavuus ulkomainonnassa – 3D keino erottautua massasta – Ville Bergman | Clear Channel
Mainonnan muistaminen on laskussa, kun digikanavat valtaavat markkinointibudjetteja. Miten voit hyödyntää 3D:tä digitaalisessa ulkomainonnassa ja varmistaa, että brändisi erottuu edukseen? Ville Bergman kertoo, kuinka dynaamisuus ja kontekstisuus lisäävät brändimainonnan vaikuttavuutta ja esittelee konkreettisia keinoja onnistuneeseen 3D-kampanjaan.
10:00 Miten monikanavainen mainonta maksimoi brändin vaikuttavuuden? – Reetta Thurman | Sanoma
Monikanavainen strategia ei ole pelkkä trendi, vaan tehokkain tapa yhdistää brändimainonta ja taktinen mainonta vaikuttavaksi kokonaisuudeksi. Reetta Thurman avaa, miksi suurimmat brändit menestyvät yhdistämällä massamedian voiman digitaaliseen ostohalun ohjaamiseen.
10:15 TBD – TBD
10:30 Vaikuttavan audion lähteillä – Lauri Domnick | Bauer Media
Miten brändi voi todella erottua äänellään? Puheenvuorossa pureudutaan rohkeuden ja luovuuden merkitykseen audiosuunnittelussa – miksi vaikuttava audio syntyy uskalluksesta tehdä toisin ja kyvystä herättää tunteita. Käydään läpi esimerkkejä ja oivalluksia siitä, miten ääni voi muovata brändin identiteettiä ja jättää pysyvän jäljen kuuntelijan mieleen.
10:45 The power of context and creativity for engaging all-screen ad experiences – Kay Schneider | ShowHeroes
Miten konteksti ja luovat formaatit voivat lisätä mainonnan huomioarvoa ja brändin tunnettuutta kaikilla ruuduilla? Kay Schneider näyttää esimerkein, kuinka AI-pohjainen sisällönsuositus, kontekstuaalinen mainonta ja monipuoliset luovat ratkaisut voivat parantaa kampanjoiden tehokkuutta.
11:00 IAB Studio: Herätä brändisi eloon – Kuinka 2D-tuotanto kääntyy 3D-tuotannoksi – Ville Lehtimäki | Villecom & Clear Channel
3D-animaatiot ovat enemmän kuin pelkkiä tuote-esittelyjä – ne voivat muuttaa brändisi viestin elämykselliseksi ja mieleenpainuvaksi. Ville Lehtimäki näyttää livenä, kuinka 2D-tuotanto käännetään 3D-muotoon asiakascasen kautta.
11:20 Loppusanat – Pasi Raassina | IAB Finland & Jukka Rossi | Clear Channel
11:30 Seminaari päättyy
26.03.2025
Webinaari: Master your Privacy and Policy
Digitaalinen markkinointi elää murrosvaihetta, jossa, EU:n uudet tietosuojasäädökset, mainontaa koskevat vaatimukset, vastuullisuusvaatimukset ja tekoälyn kehitys muovaavat alan tulevaisuutta. Tässä webinaarissa digitaalisen markkinoinnin säädösten huippuasiantuntijat jakavat näkemyksiään keskeisistä ajankohtaisista teemoista, jotka vaikuttavat markkinoijiin, teknologiayrityksiin ja sääntelyviranomaisiin Euroopassa.
lue lisää02.04.2025
Aleph x IAB: Snapchat AR mainonnan ABC
Tule mukaan IAB Finlandin ja Alephin yhteiseen koulutukseen, jossa käsitellään käytännön tasolla Snapchatin AR mainonnan mahdollisuuksia.
lue lisää09.04.2025
Seminaari: Mainonnan kolmas ulottuvuus - Näin herätät huomiota!
Mainonnan kenttä muuttuu nopeasti ja brändit etsivät uusia keinoja erottua massasta, maksimoida näkyvyytensä ja varmistaa mainonnan vaikuttavuus kaikilla alustoilla. Tässä seminaarissa sukellamme luovien, vaikuttavien ratkaisujen merkitykseen, monikanavaisen mainonnan voimaan ja teknologian tuomiin mahdollisuuksiin. Kuulet alan johtavilta asiantuntijoilta käytännön esimerkkejä ja ajankohtaisia näkemyksiä siitä, miten mainonta voi olla entistä tehokkaampaa ja puhuttelevampaa erilaisissa ympäristöissä tai monimediallisesti.
lue lisää15.04.2025
Digimarkkinoijan ja -myyjän sertifikaattikoulutus 4/25
Digimarkkinointi tulee liiketoiminnan kasvua, joten tule päivittämään osaamisesi digimarkkinoinnista ja -myynnistä IAB Finlandin sertifikaattikoulutukseen.
lue lisää