
Seminaari: Reshaping omnichannel
Tervetuloa IAB:n kevään ensimmäiseen seminaariin, jossa sukelletaan monikanavaiseen markkinointiin eli kuten rakkaalla lapsella on monia nimiä, Omnichanneliin. Seminaarissa pureudutaan tarkempiin aiheisiin, kuten miten tekoäly voi auttaa monikanavaisessa ostamisessa, mikä on luovan suunnittelun ja optimoinnin rooli ja miten mitata monikanavaista markkinointia. Lisäksi kuulemme käytännön esimerkkejä ja oppeja niin kotimarkkinalta kuin kansainvälisiltä markkinoilta.
Päivän päätteeksi on varattu aikaa rentoon verkostoitumiseen afterwork-tarjoilujen merkeissä.
Kenelle tapahtuma sopii?
Seminaari on suunnattu markkinoinnin ja mainonnan ammattilaisille, jotka haluavat syventää osaamistaan monikanavaisesta markkinoinnista, ohjelmallisesta ja tekoälyn mahdollisuuksista.
Tapahtumassa lavalle nousevat: Adform, RTL AdAlliance, Teads, IAS, Wolt, GroupM ja dentsu. Tapahtuman pääyhteistyökumppani on Adform.
Tapahtuma järjestetään LIVENÄ Kinopalatsissa Finnkinon leffateatterissa ja on maksuton kaikille IAB:n jäsenille (käytä alennuskoodia JÄSEN). Livetapahtumassa koet seminaarin 360 -kokemuksena nauttien myös afterwork-tarjoiluista verkostoituen uusien tai vaihtaen kuulumisia vanhojen tuttavuuksien kanssa. Vaihtoehtoisesti voit seurata tapahtumaa kaikille ilmaisen striimin äärellä. Tapahtuman tallenne lähetetään kaikille ilmoittautuneille jälkikäteen.
Tervetuloa mukaan selvittämään, miten digimarkkinointia tehdään monikanavaisesti!
Ohjelma
13:00 Ovet auki, kahvia tarjolla
13:30 Tervetuloa – Pasi Raassina | IAB Finland & Aleksi Lehtonen | Adform
13:45 Navigating Complexity: How AI and Programmatic Strategies Revolutionize Omnichannel Advertising – Andreas Sierts | Adform
This presentation will explore the transformative power of AI and programmatic strategies in the ever-evolving landscape of omnichannel advertising. Andreas will introduce the key challenges of omnichannel strategies and explain how AI and cookieless solutions can boost multichannel advertising efficiency and success. Andreas will uncover how these advanced technologies are simplifying the complexity of digital marketing, enabling brands to create seamless and impactful connections with their audiences across various platforms and channels.
14:00 Omnichannel ostostrategioiden hyödyntäminen ohjelmallisesti – Aki Ronkainen & Aleksi Ylitalo | RTL AdAlliance
Aki ja Aleksi kertovat, miten CTV- ja gaming-mainontaa voidaan hyödyntää osana ohjelmallisen ostamisen strategioita sekä jakavat oppeja Suomen markkinoilta.
14:15 IAB Studio: Local Use Cases & Omnichannel Insights – Aleksi Lehtonen | Adform, Andreas Sierts | Adform, Johanna Liukkonen | Wolt, Emmi Vilkanen | dentsu
The IAB Studio session dives into real-world local case studies and insights from implementing omnichannel strategies, featuring perspectives from various industry players.
14:35 How Creative Optimization Maximizes Attention and Effectiveness of Omnichannel Campaigns – Ludwig Möckel | Teads
Ludwig showcases how Teads Studio leverages AI-driven creative optimization to enhance attention and maximize the effectiveness of omnichannel campaigns across platforms such as Outstream, CTV and CTV native.
14:50 Cross Channel Measurement in an Omnichannel World – Björn Österman | IAS
Björn explores how advertisers can utilize cross-channel measurement in a fragmented media landscape to turn challenges into opportunities for better audience engagement.
15:05 Miksi omnichannel on enemmän kuin teknologioita – Patrik Hautala | GroupM
Patrik herättelee ajatuksia siitä, miten tavoittavuuden ja toiston sijaan voisimme optimoida niitä hetkiä, jotka todella jäävät mieleen.
15:20 Loppusanat – Pasi Raassina | IAB Finland & Aleksi Lehtonen | Adform
15:30 Afterwork-tarjoilut & verkostoituminen
05.03.2025
Seminaari: Reshaping omnichannel
Tervetuloa IAB:n kevään ensimmäiseen seminaariin, jossa sukelletaan monikanavaiseen markkinointiin eli kuten rakkaalla lapsella on monia nimiä, Omnichanneliin. Seminaarissa pureudutaan tarkempiin aiheisiin, kuten miten tekoäly voi auttaa monikanavaisessa ostamisessa, mikä on luovan suunnittelun ja optimoinnin rooli ja miten mitata monikanavaista markkinointia. Lisäksi kuulemme käytännön esimerkkejä ja oppeja niin kotimarkkinalta kuin kansainvälisiltä markkinoilta.
lue lisää11.03.2025
Digimarkkinoijan ja -myyjän sertifikaattikoulutus 3/25
Digimarkkinointi tulee liiketoiminnan kasvua, joten tule päivittämään osaamisesi digimarkkinoinnista ja -myynnistä IAB Finlandin sertifikaattikoulutukseen.
lue lisää15.04.2025
Digimarkkinoijan ja -myyjän sertifikaattikoulutus 4/25
Digimarkkinointi tulee liiketoiminnan kasvua, joten tule päivittämään osaamisesi digimarkkinoinnista ja -myynnistä IAB Finlandin sertifikaattikoulutukseen.
lue lisää