
Tilaisuuksien tallenteet
Tervetuloa IAB Finlandin tapahtumatallenteiden sivulle! Täältä löydät kattavan kokoelman webinaarien, seminaarien ja koulutuksien tallenteita, jotka tarjoavat arvokasta tietoa ja näkemyksiä digitaalisen markkinoinnin ja mainonnan alalta. Jokaisen tallenteen yhteydessä ovat myös kyseisessä tapahtumassa puhumassa olleiden asiantuntijoiden presentaatiot.
Miksi Katsoa IAB Finlandin Tapahtumatallenteita?
1. Ajankohtaiset aiheet ja trendit: IAB Finlandin tapahtumat käsittelevät digitaalisen markkinoinnin ja mainonnan uusimpia trendejä ja kehityssuuntia. Pysy ajan tasalla alan muutoksista ja löydä uusia ideoita liiketoimintasi kehittämiseen.
2. Asiantuntevat puhujat: Tapahtumissamme esiintyy alan huippuasiantuntijoita ja kokeneita ammattilaisia, jotka jakavat syvällistä tietoa ja käytännön vinkkejä. Tutustu heidän esityksiinsä ja opi parhailta!
3. Helppo pääsy materiaaleihin: Kaikki tallenteet ja esitysmateriaalit ovat helposti saatavilla yhdessä paikassa. Voit palata materiaaleihin milloin tahansa ja kerrata oppimasi asiat oman aikataulusi mukaan.
Löydät kaikki tapahtumatallenteet ja esitysmateriaalit alta. Valitse kiinnostava aihe, katso tallenne ja lataa esitykset hyödyntääksesi ne omassa työssäsi.
11.04.2025
Tallenne: Mainonnan kolmas ulottuvuus - Näin herätät huomiota!
Mainonnan kenttä muuttuu nopeasti, ja brändit etsivät jatkuvasti uusia keinoja erottua massasta, maksimoida näkyvyytensä ja varmistaa mainonnan vaikuttavuus kaikilla alustoilla. Tässä seminaarissa sukelsimme luovien, vaikuttavien ratkaisujen merkitykseen, monikanavaisen mainonnan voimaan ja teknologian tuomiin mahdollisuuksiin. Alan johtavat asiantuntijat jakoivat käytännön esimerkkejä ja ajankohtaisia näkemyksiä siitä, miten mainonta voi olla entistä tehokkaampaa ja puhuttelevampaa erilaisissa ympäristöissä tai monimediallisesti.
lue lisää04.04.2025
Tallenne: Aleph x IAB: Snapchat AR mainonnan ABC
IAB:n ja Alephin järjestämässä koulutuksessa syvennyttiin Snapchatin käyttöön Suomessa ja erityisesti AR-linssien tarjoamiin mahdollisuuksiin mainonnassa. Osallistujat saivat käytännön vinkkejä linssien suunnitteluun, esimerkkejä eri kampanjatavoitteisiin sopivista toteutuksista sekä katsauksen siihen, miten AR-mainontaa on hyödynnetty menestyksekkäästi osana laajempia markkinointikokonaisuuksia.
lue lisää26.03.2025
Tallenne: Master your Privacy and Policy
Digitaalinen markkinointi elää murrosvaihetta, jossa, EU:n uudet tietosuojasäädökset, mainontaa koskevat vaatimukset, vastuullisuusvaatimukset ja tekoälyn kehitys muovaavat alan tulevaisuutta. Tässä webinaarissa digitaalisen markkinoinnin säädösten huippuasiantuntijat jakoivat näkemyksiään keskeisistä ajankohtaisista teemoista, jotka vaikuttavat markkinoijiin, teknologiayrityksiin ja sääntelyviranomaisiin Euroopassa.
lue lisää11.03.2025
Tallenne: Reshaping Omnichannel
IAB:n kevään ensimmäinen seminaari tarjosi syväsukelluksen monikanavaiseen markkinointiin – tai kuten rakkaalla lapsella on monia nimiä, Omnichanneliin. Seminaarissa käsiteltiin monikanavaisen markkinoinnin keskeisiä teemoja, kuten tekoälyn roolia monikanavaisessa ostamisessa, luovan suunnittelun ja optimoinnin merkitystä sekä monikanavaisen markkinoinnin mittaamista.
lue lisää