
Tilaisuuksien tallenteet
Tervetuloa IAB Finlandin tapahtumatallenteiden sivulle! Täältä löydät kattavan kokoelman webinaarien, seminaarien ja koulutuksien tallenteita, jotka tarjoavat arvokasta tietoa ja näkemyksiä digitaalisen markkinoinnin ja mainonnan alalta. Jokaisen tallenteen yhteydessä ovat myös kyseisessä tapahtumassa puhumassa olleiden asiantuntijoiden presentaatiot.
Miksi Katsoa IAB Finlandin Tapahtumatallenteita?
1. Ajankohtaiset aiheet ja trendit: IAB Finlandin tapahtumat käsittelevät digitaalisen markkinoinnin ja mainonnan uusimpia trendejä ja kehityssuuntia. Pysy ajan tasalla alan muutoksista ja löydä uusia ideoita liiketoimintasi kehittämiseen.
2. Asiantuntevat puhujat: Tapahtumissamme esiintyy alan huippuasiantuntijoita ja kokeneita ammattilaisia, jotka jakavat syvällistä tietoa ja käytännön vinkkejä. Tutustu heidän esityksiinsä ja opi parhailta!
3. Helppo pääsy materiaaleihin: Kaikki tallenteet ja esitysmateriaalit ovat helposti saatavilla yhdessä paikassa. Voit palata materiaaleihin milloin tahansa ja kerrata oppimasi asiat oman aikataulusi mukaan.
Löydät kaikki tapahtumatallenteet ja esitysmateriaalit alta. Valitse kiinnostava aihe, katso tallenne ja lataa esitykset hyödyntääksesi ne omassa työssäsi.
11.03.2025
Tallenne: Reshaping Omnichannel
IAB:n kevään ensimmäinen seminaari tarjosi syväsukelluksen monikanavaiseen markkinointiin – tai kuten rakkaalla lapsella on monia nimiä, Omnichanneliin. Seminaarissa käsiteltiin monikanavaisen markkinoinnin keskeisiä teemoja, kuten tekoälyn roolia monikanavaisessa ostamisessa, luovan suunnittelun ja optimoinnin merkitystä sekä monikanavaisen markkinoinnin mittaamista.
lue lisää13.02.2025
Tallenne: Digitaalisen telkkarin mahdollisuudet mainostajalle
IAB Finlandin ja Digitan järjestämä webinaari tarjosi kattavan katsauksen digitaalisen television tarjoamiin mahdollisuuksiin mainostajille. Tallenteelta pääset kuulemaan asiantuntijoiden näkemyksiä siitä, kuinka HD-siirtymä, kasvava ison ruudun kulutus ja HybridiTV:n innovatiiviset ratkaisut voivat luoda lisäarvoa niin brändeille kuin kuluttajille.
lue lisää13.12.2024
Tallenne: Tietoisku
Vuoden viimeisessä tietoiskussa julkaisimme jo toista kertaa IAB Finlandin Digimarkkinapulssin, joka on uusi kvartaaleittain tehtävä ”fiilisindeksi” kuvaamaan digimarkkinan uskoa tulevaan. Lisäksi Pasi kertoi meille lähtökohtia digivuoteen 2025. Lavalle saatiin myös Readpeakin Sarianna Haakana kertomaan heidän tuoreen Nordic Native Advertising -tutkimuksen tuloksia.
lue lisää05.12.2024
Tallenne: Kaikki irti datasta
Joulukuun seminaari kokosi yhteen datan ja kohdentamisen huippuasiantuntijat käsittelemään, miten asiakasdataa voidaan hyödyntää tehokkaammin markkinoinnissa. Päivän aikana syvennyttiin siihen, miten eri datalähteitä käytetään kampanjoiden optimoinnissa, kuinka evästeettömään tulevaisuuteen voidaan varautua ja miten digimainonnan tuloksellisuutta kasvatetaan. Osallistujat saivat ajankohtaisia näkemyksiä ja käytännön vinkkejä siitä, miten dataa voi hyödyntää paremmin niin uusien asiakkaiden tavoittamisessa kuin asiakasmyynnin maksimoinnissa.
lue lisää