Tallenne: IAB Tietoisku
Syyskuun Tietoiskussa julkaistiin ensimmäistä kertaa IAB Finlandin Digimarkkinapulssin, joka on uusi kvartaaleittain tehtävä ”fiilisindeksi” kuvaamaan digimarkkinan uskoa tulevaan. Digitaalisen audion työryhmä on tuottanut entisen Podcast ostajan oppaan pohjalta laajemman koko digitaaliseen audion kattavan oppaan: Digiaudion ostajan opas. Attention työryhmä on muodostanut suomenkielisen määritelmän Attentionista auttamaan markkinaa ymmärtämään paremmin mistä on kyse.
Webinaarin juonsivat IAB:n omat hahmot Mira Vaurula sekä Jannina Niskala.
Ohjelma
Tervetuloa - Mira Vaurula ja Jannina Niskala | IAB Finland
Attentionin suomenkielinen määritelmä – Attention työryhmästä Krista Mälkiä | Warner Bros. Discovery & Katri Martin | Adnami (lataa prese)
Digiaudio ostajan opas – Digitaalisen audion työryhmästä Elsa Kalervo | Bauer Media (lataa opas)
IAB esittelee: Digimarkkinapulssi – Pasi Raassina | IAB Finland (lataa prese)
IAB käynnissä olevat tutkimukset – Pasi Raassina | IAB Finland
Webinaarin loppusanat - Mira Vaurula ja Jannina Niskala | IAB Finland
13.12.2024
Tallenne: Tietoisku
Vuoden viimeisessä tietoiskussa julkaisimme jo toista kertaa IAB Finlandin Digimarkkinapulssin, joka on uusi kvartaaleittain tehtävä ”fiilisindeksi” kuvaamaan digimarkkinan uskoa tulevaan. Lisäksi Pasi kertoi meille lähtökohtia digivuoteen 2025. Lavalle saatiin myös Readpeakin Sarianna Haakana kertomaan heidän tuoreen Nordic Native Advertising -tutkimuksen tuloksia.
lue lisää05.12.2024
Tallenne: Kaikki irti datasta
Joulukuun seminaari kokosi yhteen datan ja kohdentamisen huippuasiantuntijat käsittelemään, miten asiakasdataa voidaan hyödyntää tehokkaammin markkinoinnissa. Päivän aikana syvennyttiin siihen, miten eri datalähteitä käytetään kampanjoiden optimoinnissa, kuinka evästeettömään tulevaisuuteen voidaan varautua ja miten digimainonnan tuloksellisuutta kasvatetaan. Osallistujat saivat ajankohtaisia näkemyksiä ja käytännön vinkkejä siitä, miten dataa voi hyödyntää paremmin niin uusien asiakkaiden tavoittamisessa kuin asiakasmyynnin maksimoinnissa.
lue lisää20.11.2024
Tallenne: Oikotie Asunnot X IAB: Markkina muuttuu - miten asunnonvaihtajan tavoittaa?
Tervetuloa mukaan Oikotie Asuntojen ja IAB:n yhdessä järjestämän webinaarin tallenteeseen. Tapahtumassa pureuduttiin digitaalisen markkinoinnin muutoksen asuntojen toimialan näkökulmasta.
lue lisää13.11.2024
Tallenne: Retail Median rooli nyt ja tulevaisuudessa
Retail Media kasvaa ja ottaa osuuksia mediakakusta niin globaalisti kuin Suomessakin. Mistä tässä on kyse, miten Suomen retail median pioneeri K Retail Media näkee markkinan ja suomalaisen kuluttajan nyt ja tulevaisuudessa?
lue lisää