
Tallenne: Kaikki irti datasta
Joulukuun seminaari kokosi yhteen datan ja kohdentamisen huippuasiantuntijat käsittelemään, miten asiakasdataa voidaan hyödyntää tehokkaammin markkinoinnissa. Päivän aikana syvennyttiin siihen, miten eri datalähteitä käytetään kampanjoiden optimoinnissa, kuinka evästeettömään tulevaisuuteen voidaan varautua ja miten digimainonnan tuloksellisuutta kasvatetaan. Osallistujat saivat ajankohtaisia näkemyksiä ja käytännön vinkkejä siitä, miten dataa voi hyödyntää paremmin niin uusien asiakkaiden tavoittamisessa kuin asiakasmyynnin maksimoinnissa.
Tapahtumassa lavalle nousivat Sanoma Media Finland, Relevant Digital, Dagmar, Hopkins, Lähitapiola, Tracklution ja Kotipizza. Tapahtuman pääyhteistyökumppanina toimi Sanoma Media Finland.
Kiitos kaikille osallistuneille, jotka olivat mukana kuulemassa uusimmat näkemykset datan käytöstä markkinoinnissa ja verkostoitumassa alan asiantuntijoiden kanssa!
OHJELMA:
Tervetuloa – Mira Vaurula | IAB Finland & Minna Kruhse | Sanoma
Näin Sanoma hyödyntää dataa mainonnan tuloksellisuuden maksimoinnissa – Johannes Hocksell & Niko Hovilainen | Sanoma (lataa prese)
Privacy Sandboxin vaikutukset mainontaan – Olli Järvilehto | Relevant Digital (lataa prese)
IAB Studio - Välitilinpäätös: voittajat & häviäjät evästesekoilussa – Jaakko Kuivalainen | Sanoma, Antti Kallio | Dagmar & Minna Hämäläinen | Lähitapiola
Datasta ymmärryksesi – Johda mainonnan strategiaasi tiedolla – Lotta Holm | Hopkins (lataa prese)
Data hyötykäyttöön digimainonnassa: käytännön esimerkkejä – Anni Salo | Tracklution (lataa prese)
Asiakasdatasta asiakasmyynnin maksimointiin – Heini Vaniala | Kotipizza (lataa prese)
Loppusanat – Mira Vaurula | IAB Finland & Minna Kruhse | Sanoma
11.03.2025
Tallenne: Reshaping Omnichannel
IAB:n kevään ensimmäinen seminaari tarjosi syväsukelluksen monikanavaiseen markkinointiin – tai kuten rakkaalla lapsella on monia nimiä, Omnichanneliin. Seminaarissa käsiteltiin monikanavaisen markkinoinnin keskeisiä teemoja, kuten tekoälyn roolia monikanavaisessa ostamisessa, luovan suunnittelun ja optimoinnin merkitystä sekä monikanavaisen markkinoinnin mittaamista.
lue lisää13.02.2025
Tallenne: Digitaalisen telkkarin mahdollisuudet mainostajalle
IAB Finlandin ja Digitan järjestämä webinaari tarjosi kattavan katsauksen digitaalisen television tarjoamiin mahdollisuuksiin mainostajille. Tallenteelta pääset kuulemaan asiantuntijoiden näkemyksiä siitä, kuinka HD-siirtymä, kasvava ison ruudun kulutus ja HybridiTV:n innovatiiviset ratkaisut voivat luoda lisäarvoa niin brändeille kuin kuluttajille.
lue lisää13.12.2024
Tallenne: Tietoisku
Vuoden viimeisessä tietoiskussa julkaisimme jo toista kertaa IAB Finlandin Digimarkkinapulssin, joka on uusi kvartaaleittain tehtävä ”fiilisindeksi” kuvaamaan digimarkkinan uskoa tulevaan. Lisäksi Pasi kertoi meille lähtökohtia digivuoteen 2025. Lavalle saatiin myös Readpeakin Sarianna Haakana kertomaan heidän tuoreen Nordic Native Advertising -tutkimuksen tuloksia.
lue lisää05.12.2024
Tallenne: Kaikki irti datasta
Joulukuun seminaari kokosi yhteen datan ja kohdentamisen huippuasiantuntijat käsittelemään, miten asiakasdataa voidaan hyödyntää tehokkaammin markkinoinnissa. Päivän aikana syvennyttiin siihen, miten eri datalähteitä käytetään kampanjoiden optimoinnissa, kuinka evästeettömään tulevaisuuteen voidaan varautua ja miten digimainonnan tuloksellisuutta kasvatetaan. Osallistujat saivat ajankohtaisia näkemyksiä ja käytännön vinkkejä siitä, miten dataa voi hyödyntää paremmin niin uusien asiakkaiden tavoittamisessa kuin asiakasmyynnin maksimoinnissa.
lue lisää