Icon
Tallenne: Oikotie Asunnot X IAB: Markkina muuttuu - miten asunnonvaihtajan tavoittaa? Tallenteet

Tallenne: Oikotie Asunnot X IAB: Markkina muuttuu - miten asunnonvaihtajan tavoittaa?

20.11.2024

 

Tervetuloa mukaan Oikotie Asuntojen ja IAB:n yhdessä järjestämän webinaarin tallenteeseen. Tapahtumassa pureuduttiin digitaalisen markkinoinnin muutoksen asuntojen toimialan näkökulmasta.

Tapahtumassa jaettiin konkreettisia vinkkejä kuluttajien tavoittamiseen muuttuvassa markkinassa, opimme onnistuneen mainonnan saloja asuntoportaaleissa ja kuulimme paneelissa asiantuntijoiden näkemyksiä markkinoinnin merkityksestä asumisen toimialalla. 

Tämä tapahtumatallenne on suunnattu erityisesti kaikille asumisen toimialalla markkinointia tekeville. Tervetuloa inspiroitumaan! 

Ohjelma:

Vinkit kuluttajien tavoittamiseen tulevaisuudessa - Pasi Raassina | IAB Finland

Miten tavoitat kuluttajat jatkossa muuttuvassa mediamarkkinassa hyödyntäen oikeaa kontekstia ja dataa? Miten konteksti ja oikea hetki vaikuttaa mainonnan vaikuttavuuteen ja parempaan vastaanotettavuuteen?

Onnistuneen mainonnan avaimet asuntoportaalissa - Otto Lindh & Janne Raitasola | Oikotie Asunnot (lataa prese)

Oikotien ammattilaiset käyvät läpi käytännön esimerkkien kautta miten mainontaa kannattaa Oikotien sivuilla tehdä ja miten tavoitat juuri sinulle oikean kohderyhmän. Esimerkkejä löytyy eri näkökulmista ja tavoitteista asumisen toimialalla.

Keskustelu: Markkinoinnin merkitys asumisen toimialalla - Pasi Raassina | IAB Finland kanssa keskustelemassa vuokrapuolelta Laura Laamanen | SATO, välittäjäpuolelta Matias Suhonen | RE/MAX ja rakennuttajan puolelta Hanne Miettinen | EKE

Q&A

 

13.12.2024

Tallenne: Tietoisku

Vuoden viimeisessä tietoiskussa julkaisimme jo toista kertaa IAB Finlandin Digimarkkinapulssin, joka on uusi kvartaaleittain tehtävä ”fiilisindeksi” kuvaamaan digimarkkinan uskoa tulevaan. Lisäksi Pasi kertoi meille lähtökohtia digivuoteen 2025. Lavalle saatiin myös Readpeakin Sarianna Haakana kertomaan heidän tuoreen Nordic Native Advertising -tutkimuksen tuloksia.

lue lisää

05.12.2024

Tallenne: Kaikki irti datasta

Joulukuun seminaari kokosi yhteen datan ja kohdentamisen huippuasiantuntijat käsittelemään, miten asiakasdataa voidaan hyödyntää tehokkaammin markkinoinnissa. Päivän aikana syvennyttiin siihen, miten eri datalähteitä käytetään kampanjoiden optimoinnissa, kuinka evästeettömään tulevaisuuteen voidaan varautua ja miten digimainonnan tuloksellisuutta kasvatetaan. Osallistujat saivat ajankohtaisia näkemyksiä ja käytännön vinkkejä siitä, miten dataa voi hyödyntää paremmin niin uusien asiakkaiden tavoittamisessa kuin asiakasmyynnin maksimoinnissa.

lue lisää

20.11.2024

Tallenne: Oikotie Asunnot X IAB: Markkina muuttuu - miten asunnonvaihtajan tavoittaa?

Tervetuloa mukaan Oikotie Asuntojen ja IAB:n yhdessä järjestämän webinaarin tallenteeseen. Tapahtumassa pureuduttiin digitaalisen markkinoinnin muutoksen asuntojen toimialan näkökulmasta.

lue lisää

13.11.2024

Tallenne: Retail Median rooli nyt ja tulevaisuudessa

Retail Media kasvaa ja ottaa osuuksia mediakakusta niin globaalisti kuin Suomessakin. Mistä tässä on kyse, miten Suomen retail median pioneeri K Retail Media näkee markkinan ja suomalaisen kuluttajan nyt ja tulevaisuudessa?  

lue lisää