
Tallenne: Retail Median rooli nyt ja tulevaisuudessa
Retail Media kasvaa ja ottaa osuuksia mediakakusta niin globaalisti kuin Suomessakin. Mistä tässä on kyse, miten Suomen retail median pioneeri K Retail Media näkee markkinan ja suomalaisen kuluttajan nyt ja tulevaisuudessa?
Retail Median rooli nyt ja tulevaisuudessa -webinaarissa kuultiin:
- Armi Slotten johdolla suomalaisesta pt-ostajasta, sekä mihin suuntaan K Retail Mediaa kehitetään lähitulevaisuudessa
- Cittari hoitaa -kampanja teki historiaa ja Hanne Ylönen kertoo miten ja miksi
- Retail Median rooli puhututtaa ja K Retail Median roolista kertovat Hannele Jauhiainen ja Nina Honkanen
Tämä webinaari tarjosi näkemyksiä ja ajankohtaista tietoa retail median tilasta Suomessa; miksi retail medialla on niin ainutlaatuinen rooli ja miksi kanava ratkaisuineen tulisi nostaa osaksi markkinoinnin keinovalikkoa.
Ohjelma:
Retail Media Suomessa & maailmalla – Mira Vaurula | IAB Finland & Nina Honkanen | Kesko K Retail Media (lataa prese)
Keskon K Retail Media - tavoitteena Euroopan paras retail media - Armi Slotte | Kesko K Retail Media
Kuinka viedään brändillinen tekeminen monikanavaiseksi kokonaisuudeksi hyödyntäen retail median ainutlaatuisia mahdollisuuksia? Case: Cittari hoitaa – Hanne Ylönen | Kesko
Retail media – lyömätön kanava ostohetkeen ja tehokas keino ostopolun aiemmissa vaiheissa – Hannele Jauhiainen, Nina Honkanen | Kesko K Retail Media
Q&A ja Loppusanat (lataa prese)
11.04.2025
Tallenne: Mainonnan kolmas ulottuvuus - Näin herätät huomiota!
Mainonnan kenttä muuttuu nopeasti, ja brändit etsivät jatkuvasti uusia keinoja erottua massasta, maksimoida näkyvyytensä ja varmistaa mainonnan vaikuttavuus kaikilla alustoilla. Tässä seminaarissa sukelsimme luovien, vaikuttavien ratkaisujen merkitykseen, monikanavaisen mainonnan voimaan ja teknologian tuomiin mahdollisuuksiin. Alan johtavat asiantuntijat jakoivat käytännön esimerkkejä ja ajankohtaisia näkemyksiä siitä, miten mainonta voi olla entistä tehokkaampaa ja puhuttelevampaa erilaisissa ympäristöissä tai monimediallisesti.
lue lisää04.04.2025
Tallenne: Aleph x IAB: Snapchat AR mainonnan ABC
IAB:n ja Alephin järjestämässä koulutuksessa syvennyttiin Snapchatin käyttöön Suomessa ja erityisesti AR-linssien tarjoamiin mahdollisuuksiin mainonnassa. Osallistujat saivat käytännön vinkkejä linssien suunnitteluun, esimerkkejä eri kampanjatavoitteisiin sopivista toteutuksista sekä katsauksen siihen, miten AR-mainontaa on hyödynnetty menestyksekkäästi osana laajempia markkinointikokonaisuuksia.
lue lisää26.03.2025
Tallenne: Master your Privacy and Policy
Digitaalinen markkinointi elää murrosvaihetta, jossa, EU:n uudet tietosuojasäädökset, mainontaa koskevat vaatimukset, vastuullisuusvaatimukset ja tekoälyn kehitys muovaavat alan tulevaisuutta. Tässä webinaarissa digitaalisen markkinoinnin säädösten huippuasiantuntijat jakoivat näkemyksiään keskeisistä ajankohtaisista teemoista, jotka vaikuttavat markkinoijiin, teknologiayrityksiin ja sääntelyviranomaisiin Euroopassa.
lue lisää11.03.2025
Tallenne: Reshaping Omnichannel
IAB:n kevään ensimmäinen seminaari tarjosi syväsukelluksen monikanavaiseen markkinointiin – tai kuten rakkaalla lapsella on monia nimiä, Omnichanneliin. Seminaarissa käsiteltiin monikanavaisen markkinoinnin keskeisiä teemoja, kuten tekoälyn roolia monikanavaisessa ostamisessa, luovan suunnittelun ja optimoinnin merkitystä sekä monikanavaisen markkinoinnin mittaamista.
lue lisää