Icon
Tallenne: Tältä bisnes kuulostaa: Markkinan syke & kuuntelutrendit Tallenteet

Tallenne: Tältä bisnes kuulostaa: Markkinan syke & kuuntelutrendit

20.09.2023

Digitaalinen audio on läsnä sekä suomalaisten kuluttajien että brändien arjessa yhä voimakkaammin. "Tältä bisnes kuulostaa: Markkinan syke & kuuntelutrendit" -webinaari tarjosi kattavan läpileikkauksen digiaudioon, paljastaen tuoreet tutkimustulokset, trendit ja tulevaisuuden näkymät. Katso tallenne ja näe, mihin suuntaan digitaalisen audion tuulet puhaltavat.

Kävimme webinaarissa läpi digitaalisen audion monia teemoja: "Näin suomalainen kuuntelee 2023" -tutkimuksen tuloksia, maksumuurien merkitystä podcast-maailmassa sekä audion roolia vaikuttavana mediana. Otimme katsauksen viime vuoden 2022 mainosmarkkinaan ja suuntasimme katseet myös audion tulevaisuuteen. Löytyykö tulevaisuus tekoälystä, videosta, autosta vai kaikista näistä?

Webinaari syvensi ymmärrystäsi digitaalisen audion markkinasta, antaen uusia näkökulmia ja tietoa, jota voit soveltaa niin liiketoiminnassa kuin mediakulutuksen ymmärtämisessä. Asiantuntijamme avasivat keskustelun digiaudion eri teemoista sekä jakoivat tietoa ja kokemuksiaan.

Katso webinaaritallenne ja anna asiantuntijoiden johdattaa sinut digitaalisen audion kiehtovaan maailmaan. Katsomalla näet, mitä seuraavaksi on odotettavissa.

Agendalla:

8:30 Alkusanat ja digitaalisen audion määrä Suomessa 2022 - Mira Vaurula / IAB Finland & Digiaudio työryhmän puheenjohtaja Elsa Kalervo / Bauer Media (lataa prese)

8:40 Näin suomalainen kuuntelee 2023 -tutkimus - Riina Aho / Radiomedia (lataa tutkimustulokset)

9:05 Puheenvuoro: Pilasiko maksumuurit podcastit? - Tiina Svensk / Asennemedia, Ninja Huhtamäki / Podme, Jani Junnila / Podimo

9:20 IAB Studio: Onko digiaudio tämän hetken vaikuttavinta mediaa? - keskustelemassa Laura Björkskog / Bauer Media, Riku Talvitie / Sanoma, Juhani Pajunen / Suomen Podcastmedia

9:35 Audion tulevaisuus on...? - Satu Keto / Yle (lataa prese)

9:50 Loppusanat - Mira Vaurula / IAB Finland & Digiaudio työryhmän puheenjohtaja Elsa Kalervo / Bauer Media

 

13.12.2024

Tallenne: Tietoisku

Vuoden viimeisessä tietoiskussa julkaisimme jo toista kertaa IAB Finlandin Digimarkkinapulssin, joka on uusi kvartaaleittain tehtävä ”fiilisindeksi” kuvaamaan digimarkkinan uskoa tulevaan. Lisäksi Pasi kertoi meille lähtökohtia digivuoteen 2025. Lavalle saatiin myös Readpeakin Sarianna Haakana kertomaan heidän tuoreen Nordic Native Advertising -tutkimuksen tuloksia.

lue lisää

05.12.2024

Tallenne: Kaikki irti datasta

Joulukuun seminaari kokosi yhteen datan ja kohdentamisen huippuasiantuntijat käsittelemään, miten asiakasdataa voidaan hyödyntää tehokkaammin markkinoinnissa. Päivän aikana syvennyttiin siihen, miten eri datalähteitä käytetään kampanjoiden optimoinnissa, kuinka evästeettömään tulevaisuuteen voidaan varautua ja miten digimainonnan tuloksellisuutta kasvatetaan. Osallistujat saivat ajankohtaisia näkemyksiä ja käytännön vinkkejä siitä, miten dataa voi hyödyntää paremmin niin uusien asiakkaiden tavoittamisessa kuin asiakasmyynnin maksimoinnissa.

lue lisää

20.11.2024

Tallenne: Oikotie Asunnot X IAB: Markkina muuttuu - miten asunnonvaihtajan tavoittaa?

Tervetuloa mukaan Oikotie Asuntojen ja IAB:n yhdessä järjestämän webinaarin tallenteeseen. Tapahtumassa pureuduttiin digitaalisen markkinoinnin muutoksen asuntojen toimialan näkökulmasta.

lue lisää

13.11.2024

Tallenne: Retail Median rooli nyt ja tulevaisuudessa

Retail Media kasvaa ja ottaa osuuksia mediakakusta niin globaalisti kuin Suomessakin. Mistä tässä on kyse, miten Suomen retail median pioneeri K Retail Media näkee markkinan ja suomalaisen kuluttajan nyt ja tulevaisuudessa?  

lue lisää