Icon
Tallenne: Teads x IAB: Attention nousuun luovan optimoinnilla Tallenteet

Tallenne: Teads x IAB: Attention nousuun luovan optimoinnilla

29.08.2024

Tule mukaan IAB Finlandin ja Teadsin koulutuswebinaarin tallenteen pariin. Syvennyimme tallenteessa siihen, miksi attention on vähäistä ja miten voimme parantaa kampanjoiden attentionia ja tehokkuuutta optimoimalla mainoksien luovaa hyödyntämällä esimerkiksi tekoälyä.

Niclas Kevin, Teadsin Suomen maajohtaja, avasi tilaisuuden keskustelemalla IAB Finlandin Pasi Raassinan kanssa digitaalisen mainonnan nykytilasta Suomessa ja Teadsin asemasta tällä markkinalla. Ludwig Möckel, Senior Creative Strategist - Teads Studio, kertoi omassa puheenvuorossaan, miten mainosten optimointi attentionin suhteen, hyödyntäen tekoälyä, voi parantaa kampanjoiden tehokkuutta. Ludwig kertoi myös esimerkkejä ja parhaita käytäntöjä, joissa huomio on ollut kampanjoiden keskiössä. 

Tämä tilaisuus tarjosi käytännön oppeja huomion optimoinnista tekoälyn avulla ja kampanjoiden tehokkuuden parantamisesta.

Ohjelma

Alkusanat - Miksi Teads tulee Suomen digimarkkinoinnin kentälle - Pasi Raassina | IAB Finland ja Niclas Kevin | Teads

Creative Optimization Maximizes Attention - Ludwig Möckel | Teads  (lataa prese)

Q&A

04.09.2024

Tallenne: Aleph x IAB: Snapchat mainonnan ABC

Tervetuloa seuraamaan IAB Finlandin ja Alephin yhteistä koulutustallennetta. Koulutuksessa käsiteltiin käytännön tasolla Snapchatin mainonnan mahdollisuuksia brändimainostajan näkökulmasta.

lue lisää

29.08.2024

Tallenne: Teads x IAB: Attention nousuun luovan optimoinnilla

Tule mukaan IAB Finlandin ja Teadsin koulutuswebinaarin tallenteen pariin. Syvennyimme tallenteessa siihen, miksi attention on vähäistä ja miten voimme parantaa kampanjoiden attentionia ja tehokkuuutta optimoimalla mainoksien luovaa hyödyntämällä esimerkiksi tekoälyä.

lue lisää

13.06.2024

Tallenne: Tietoisku - Katsaus digitaaliseen mediamarkkinaan

Kesäkuun Tietoiskussa kuultiin uunituoreet Adex 2023 tulokset Euroopan digimediamarkkinasta sekä valittuja paloja Suomen mediamarkkinan osalta. Lisäksi julkistettiin kahden työryhmän tuottamien tutkimusten tuloksia, aiheina digiaudio, erityisfokuksena podcastit sekä pelimainonta.

lue lisää

10.06.2024

Tallenne: Vastuullisuus digimarkkinoinnissa - Mitä? Miksi? Miten?

Tervetuloa IAB Finlandin vastuulisuus seminaarin tallenteen pariin. Vastuullisuus trendaa globaalisti, ja digimainonnan vastuullisuus on IAB painopiste jo toista vuotta. Aihe on laaja ja tärkeä, ja haasteina on standardien ja osaamisen puute niin Suomessa, Euroopassa kuin globaalistikin. Tapahtuma järjestettiin LIVENÄ Kinopalatsissa Finnkinon leffateatterissa ja sitä oli mahdollista seurata myös striimin kautta.

lue lisää