Icon
Tallenne: Vaikuttavuus ja vastuullisuus somessa Tallenteet

Tallenne: Vaikuttavuus ja vastuullisuus somessa

21.04.2023

IAB:n tämän vuoden somewebinaari keskittyi vaikuttavuuteen ja vastuullisuuteen. Miten toteuttaa vaikuttavia ratkaisuja somekanavissa? Kuinka käydä vastuullista vuoropuhelua kohderyhmän kanssa? Kuinka osallistua yhteiskunnalliseen keskusteluun brändinä rehellisesti, avoimesti ja vuorovaikutteisesti somessa? Miten valita oikea vaikuttaja sekä määrittää oikeat tavoitteet? Webinaarissa julkaistaan jo perinteisesti - eli kolmannen kerran - vaikuttajamarkkinoinnin määrä vuodelta 2022.

Webinaarissa kuultiin puheenvuoroissa kuinka eri somekanavissa tehdään vaikuttavaa markkinointia kanavan ehdoilla, vinkkejä kuinka käydä vastuullista keskustelua somen välityksellä ja miten valita sopivat vaikuttajat sekä asettaa oikeat tavoitteet.

Ohjelma

8:30 Tervetuloa & vaikuttajamarkkinoinnin määrä 2022 - Mira Vaurula / IAB Finland & Jaana Karjalainen / Sometyöryhmän PJ / Meta

8:35 Real relationships. Real influence. - Snapchat vaikuttavana mainosalustana. - Riina Ahonen / Httpool

8:50 Mistä vaikuttajamarkkinoinnin kustannus muodostuu? - Miika Hupli / Boksi.com & Katarina Kirvesmäki / Monochrome (lataa prese)

9:05 Miten markkinointiviestinnällä voidaan muuttaa maailmaa sosiaalisessa mediassa? - Sanna Suonpää ja Pinja Orre / PING Helsinki (lataa prese)

9:20 Sidosryhmävuoropuhelun 5 edellytystä Jodelissa - Karoliina Kupari / Improve Media (lataa prese)

9:35 IAB Studio: Vastuullisuus ja vaikuttavuus somessa - Mira Vaurula haastaa aamun puhujat keskusteluun

9:55 Lopetussanat - Mira Vaurula / IAB Finland & Jaana Karjalainen / Sometyöryhmän PJ / Meta

20.11.2024

Tallenne: Oikotie Asunnot X IAB: Markkina muuttuu - miten asunnonvaihtajan tavoittaa?

Tervetuloa mukaan Oikotie Asuntojen ja IAB:n yhdessä järjestämän webinaarin tallenteeseen. Tapahtumassa pureuduttiin digitaalisen markkinoinnin muutoksen asuntojen toimialan näkökulmasta.

lue lisää

13.11.2024

Tallenne: Retail Median rooli nyt ja tulevaisuudessa

Retail Media kasvaa ja ottaa osuuksia mediakakusta niin globaalisti kuin Suomessakin. Mistä tässä on kyse, miten Suomen retail median pioneeri K Retail Media näkee markkinan ja suomalaisen kuluttajan nyt ja tulevaisuudessa?  

lue lisää

06.11.2024

Tallenne: Ohjelmallisen ostamisen nykytila ja trendit Suomessa 2024

IAB:n marraskuun webinaarissa käsiteltiin ohjelmallisen mainonnan uusimpia trendejä ja kehityssuuntia.

lue lisää

25.10.2024

Tallenne: Tulos tai ulos!

Lokakuun seminaari kokosi yhteen alan asiantuntijat esittelemään, miten digitaalisen markkinoinnin tuloksellisuutta voidaan optimoida. Seminaarissa kuultiin tuoreimmat näkökulmat ja ratkaisut markkinointisi tehostamiseen, asiakasyhteistyön vahvistamiseen sekä tuloksellisuuden maksimoimiseen. Tapahtumassa pureuduttiin mm. kysymyksiin: Miten retail median tehokkuutta hyödynnetään markkinoinnissa? Kuinka mainoshukkaa vähennetään ja ROI parannetaan? Entä miten mitattavuus ja cross-media -mittaus optimoivat kampanjoiden vaikuttavuutta?

lue lisää