Tietosuojaseminaari: GDPR - Up and running 25.5.2018
Tiedätkö roolisi henkilötietojen keräämisessä ja käsittelyssä? Mikä onkaan henkilötietoa? Entä miten teet sopimukset?
Seminaariin on kerätty mainonnan ja media-alan toimijoille tuhti eväspaketti toukokuussa voimaantulevaan GRPR:ään liittyen, ja mukana on myös käytännön caseja. Julkaisemme tilaisuudessa IAB Finlandin GDPR-ohjeistuksen, jossa määritellään roolit, sopimukset ja henkilötiedot. Tule hakemaan viimeisimmät soveltamisohjeet - vielä ehdit tarkentamaan fokustasi ja nostaa valmiuttasi!
Tervetuloa GDPR:n ajankohtaisseminaariin ti 10.4.2018 klo 8.30-11.30
8.30 |
Ilmoittautuminen ja aamukahvi |
9.00 |
Tervetuloa |
9.10 |
Tarkenna fokusta! Lainsäädäntökokonaisuus vielä kerran |
9.40 |
Mainonnnan ohjelmallinen ostaminen & GDPR - miten ihmeessä tämä saadaan toimimaan? Anna Paimela, Partner, Iconics Consulting ja Jukka Sundquist, Managing Director, Nordic Morning |
10.10 |
Tauko |
10.30 |
Case Dentsu Aegis Network - Näin olemme valmistautuneet GDPR:ään |
10.50 |
Case Sanoma - Transparency and Consent Standard |
11.20 |
Yhteenveto |
11.30 |
Tilaisuus päättyy |
Pidätämme oikeuden ohjelmanmuutoksiin.
Seminaarin hinta on 150 euroa IAB Finlandin jäsenille ja 300 euroa ei-jäsenille. Hintoihin lisätään alv 24 %.
11.03.2025
Digimarkkinoijan ja -myyjän sertifikaattikoulutus 3/25
Digimarkkinointi tulee liiketoiminnan kasvua, joten tule päivittämään osaamisesi digimarkkinoinnista ja -myynnistä IAB Finlandin sertifikaattikoulutukseen.
lue lisää15.04.2025
Digimarkkinoijan ja -myyjän sertifikaattikoulutus 4/25
Digimarkkinointi tulee liiketoiminnan kasvua, joten tule päivittämään osaamisesi digimarkkinoinnista ja -myynnistä IAB Finlandin sertifikaattikoulutukseen.
lue lisää