Icon
Webinaari: Master your Privacy and Policy Tapahtumat

Webinaari: Master your Privacy and Policy

26.03.2025, 09:00-11:00, Virtuaalinen

Digitaalinen markkinointi elää murrosvaihetta, jossa, EU:n uudet tietosuojasäädökset, mainontaa koskevat vaatimukset, vastuullisuusvaatimukset ja tekoälyn kehitys muovaavat alan tulevaisuutta. Tässä webinaarissa digitaalisen markkinoinnin säädösten huippuasiantuntijat jakavat näkemyksiään keskeisistä ajankohtaisista teemoista, jotka vaikuttavat markkinoijiin, teknologiayrityksiin ja sääntelyviranomaisiin Euroopassa.

Webinaarin juontavat IAB:n oma Pasi Raassina ja Graviton Jouni Weckman. Lavalle nousevat: Sherpa, Will & Way, IAB Europe ja Meta

Tervetuloa mukaan!

Webinaari-infoa:

  • Webinaari on kaikille maksuton
  • Tilaisuus on vuorovaikutteinen - osallistujilla on mahdollisuus esittää puhujille kysymyksiä
  • Tilaisuus tallennetaan myöhemmin katsottavaksi

Ohjelma

9:00 Tervetuloa - Pasi Raassina | IAB Finland & Jouni Weckman | Gravito

9:20 Juridiikkaa ja teknologiaa - uhkia ja mahdollisuuksia arjessa tekoälyvallankumouksen aikana - Elina Bono | Sherpa

Pysyykö juridiikka teknologian kehityksen tahdissa? Mitä markkinoijan tulee huomioida arjessa, jotta saa mielenrauhaan ja ei vahingossa mokaa? Elina kertoo käytännönläheisen katsauksen sudenkuopista ja mahdollisuuksista tänä uutena aikakautena.

9:40 Mitä markkinoijan pitää tietää viherpesulainsäädännöstä - Kaisa Hernberg | Will & Way

Viherpesu eli kuluttajien harhaanjohtaminen liioittelevan positiivisella ympäristömarkkinoinnilla on EU:n erityishuomion kohteena. Lainsäädäntöä on uudistettu, ja aihe on korkealla kuluttajansuojaviranomaisten prioriteettilistalla. Kaisa käy esityksessään läpi tärkeimmät lainsäädännön vaatimukset, jotka kaikkien markkinoinnin parissa työskentelevien pitää huomioida.

10:00 Consent or pay - Gosia Kowalska | IAB Europe

Gosias presentation will cover the current state of the "Consent or Pay" models in the EU. The focus will also be on the European Data Protection Board's actions, including a critical analysis of its opinions and their impact on both, businesses and consumers

10:20 Personalised Ads Regulation, Pay or Consent or Else - Simon Weidler | Meta

Simon provides an update on the latest EU-level legislative initiatives and shares insights on the future of Consent or Pay models.

10:40-11:00 Loppusanat - Pasi Raassina | IAB Finland & Jouni Weckman | Gravito

 

ILMOITTAUDU

26.03.2025

Webinaari: Master your Privacy and Policy

Digitaalinen markkinointi elää murrosvaihetta, jossa, EU:n uudet tietosuojasäädökset, mainontaa koskevat vaatimukset, vastuullisuusvaatimukset ja tekoälyn kehitys muovaavat alan tulevaisuutta. Tässä webinaarissa digitaalisen markkinoinnin säädösten huippuasiantuntijat jakavat näkemyksiään keskeisistä ajankohtaisista teemoista, jotka vaikuttavat markkinoijiin, teknologiayrityksiin ja sääntelyviranomaisiin Euroopassa.

lue lisää

02.04.2025

Aleph x IAB: Snapchat AR mainonnan ABC

Tule mukaan IAB Finlandin ja Alephin yhteiseen koulutukseen, jossa käsitellään käytännön tasolla Snapchatin AR mainonnan mahdollisuuksia.

lue lisää

09.04.2025

Seminaari: Mainonnan kolmas ulottuvuus - Näin herätät huomiota!

Mainonnan kenttä muuttuu nopeasti ja brändit etsivät uusia keinoja erottua massasta, maksimoida näkyvyytensä ja varmistaa mainonnan vaikuttavuus kaikilla alustoilla. Tässä seminaarissa sukellamme luovien, vaikuttavien ratkaisujen merkitykseen, monikanavaisen mainonnan voimaan ja teknologian tuomiin mahdollisuuksiin. Kuulet alan johtavilta asiantuntijoilta käytännön esimerkkejä ja ajankohtaisia näkemyksiä siitä, miten mainonta voi olla entistä tehokkaampaa ja puhuttelevampaa erilaisissa ympäristöissä tai monimediallisesti.

lue lisää

15.04.2025

Digimarkkinoijan ja -myyjän sertifikaattikoulutus 4/25

Digimarkkinointi tulee liiketoiminnan kasvua, joten tule päivittämään osaamisesi digimarkkinoinnista ja -myynnistä IAB Finlandin sertifikaattikoulutukseen.

lue lisää