
Webinaari: Master your Privacy and Policy
Digitaalinen markkinointi elää murrosvaihetta, jossa, EU:n uudet tietosuojasäädökset, mainontaa koskevat vaatimukset, vastuullisuusvaatimukset ja tekoälyn kehitys muovaavat alan tulevaisuutta. Tässä webinaarissa digitaalisen markkinoinnin säädösten huippuasiantuntijat jakavat näkemyksiään keskeisistä ajankohtaisista teemoista, jotka vaikuttavat markkinoijiin, teknologiayrityksiin ja sääntelyviranomaisiin Euroopassa.
Webinaarin juontavat IAB:n oma Pasi Raassina ja Graviton Jouni Weckman. Lavalle nousevat: Sherpa, Will & Way, IAB Europe ja Meta
Tervetuloa mukaan!
Webinaari-infoa:
- Webinaari on kaikille maksuton
- Tilaisuus on vuorovaikutteinen - osallistujilla on mahdollisuus esittää puhujille kysymyksiä
- Tilaisuus tallennetaan myöhemmin katsottavaksi
Ohjelma
9:00 Tervetuloa - Pasi Raassina | IAB Finland & Jouni Weckman | Gravito
9:20 Juridiikkaa ja teknologiaa - uhkia ja mahdollisuuksia arjessa tekoälyvallankumouksen aikana - Elina Bono | Sherpa
Pysyykö juridiikka teknologian kehityksen tahdissa? Mitä markkinoijan tulee huomioida arjessa, jotta saa mielenrauhaan ja ei vahingossa mokaa? Elina kertoo käytännönläheisen katsauksen sudenkuopista ja mahdollisuuksista tänä uutena aikakautena.
9:40 Mitä markkinoijan pitää tietää viherpesulainsäädännöstä - Kaisa Hernberg | Will & Way
Viherpesu eli kuluttajien harhaanjohtaminen liioittelevan positiivisella ympäristömarkkinoinnilla on EU:n erityishuomion kohteena. Lainsäädäntöä on uudistettu, ja aihe on korkealla kuluttajansuojaviranomaisten prioriteettilistalla. Kaisa käy esityksessään läpi tärkeimmät lainsäädännön vaatimukset, jotka kaikkien markkinoinnin parissa työskentelevien pitää huomioida.
10:00 Consent or pay - Gosia Kowalska | IAB Europe
Gosias presentation will cover the current state of the "Consent or Pay" models in the EU. The focus will also be on the European Data Protection Board's actions, including a critical analysis of its opinions and their impact on both, businesses and consumers
10:20 Personalised Ads Regulation, Pay or Consent or Else - Simon Weidler | Meta
Simon provides an update on the latest EU-level legislative initiatives and shares insights on the future of Consent or Pay models.
10:40-11:00 Loppusanat - Pasi Raassina | IAB Finland & Jouni Weckman | Gravito
26.03.2025
Webinaari: Master your Privacy and Policy
Digitaalinen markkinointi elää murrosvaihetta, jossa, EU:n uudet tietosuojasäädökset, mainontaa koskevat vaatimukset, vastuullisuusvaatimukset ja tekoälyn kehitys muovaavat alan tulevaisuutta. Tässä webinaarissa digitaalisen markkinoinnin säädösten huippuasiantuntijat jakavat näkemyksiään keskeisistä ajankohtaisista teemoista, jotka vaikuttavat markkinoijiin, teknologiayrityksiin ja sääntelyviranomaisiin Euroopassa.
lue lisää02.04.2025
Aleph x IAB: Snapchat AR mainonnan ABC
Tule mukaan IAB Finlandin ja Alephin yhteiseen koulutukseen, jossa käsitellään käytännön tasolla Snapchatin AR mainonnan mahdollisuuksia.
lue lisää09.04.2025
Seminaari: Mainonnan kolmas ulottuvuus - Näin herätät huomiota!
Mainonnan kenttä muuttuu nopeasti ja brändit etsivät uusia keinoja erottua massasta, maksimoida näkyvyytensä ja varmistaa mainonnan vaikuttavuus kaikilla alustoilla. Tässä seminaarissa sukellamme luovien, vaikuttavien ratkaisujen merkitykseen, monikanavaisen mainonnan voimaan ja teknologian tuomiin mahdollisuuksiin. Kuulet alan johtavilta asiantuntijoilta käytännön esimerkkejä ja ajankohtaisia näkemyksiä siitä, miten mainonta voi olla entistä tehokkaampaa ja puhuttelevampaa erilaisissa ympäristöissä tai monimediallisesti.
lue lisää15.04.2025
Digimarkkinoijan ja -myyjän sertifikaattikoulutus 4/25
Digimarkkinointi tulee liiketoiminnan kasvua, joten tule päivittämään osaamisesi digimarkkinoinnista ja -myynnistä IAB Finlandin sertifikaattikoulutukseen.
lue lisää