Icon
Työryhmät

Monipuolinen työryhmätoiminta on yksi IAB Finlandin tarjoamista merkittävistä jäseneduista. Osallistumalla työryhmätoimintaan kasvatat omaa osaamispääomaasi, verkostoidut alan tärkeimpien toimijoiden kanssa sekä olet mukana kehittämässä markkinointia ja mainontaa ja vaikuttamassa koko alaa ohjaaviin päätöksiin. Työryhmät tarjoavat faktaa ja inspiraatiota IAB:n jäsenille!

Kaikki työryhmämme ovat jäsenillemme avoimia, tietosuojatyöryhmää lukuunottamatta. Kerromme mielellämme lisää, ota yhteyttä toimisto(a)iab.fi.

Työryhmissä työstetään seminaareja, ohjeistuksia ja oppaita alan edistämiseksi

Työryhmien asialistoilla on mm. mainosmuotostandardeja, alan terminologian yhtenäistämistä, mittausmuotoja ja raportointitapoja, tutkimustapoja ja tutkimusprojekteja sekä yleisellä tasolla digitaalisen markkinoinnin menestyksen esteiden poistaminen ja tunnetuksi tekeminen mainostajille. Ryhmät julkaisevat myös oppaita ja järjestävät seminaareja.

IAB:n foorumit työryhmien rinnalla

Foorumit ovat uusi IAB:n jäsenetu, jossa keräämme kaikki foorumeiden aihealueista kiinnostuneet yhteen oppimaan. IAB:n jäsentutkimuksen mukaan tekoälyn hyödyntäminen sekä markkinoinnin tuloksellisuus koetaan kaikkein mielenkiintoisimmiksi teemoiksi vuonna 2025 ja siksi keskitymme juuri näihin teemoihin,

Foorumeiden arki rakentuu kevään tapaamisten kautta sellaiseksi, että ne palvelevat osallistujia mahdollisimman hyvin. Lähtökohtaisesti foorumeissa kuullaan caseja, puheenvuoroja sekä keskustellaan IAB:n fasilitoimana. Toisin kuin työryhmät, foorumit eivät valista digimarkkinaa vaan keskittyvät vain osallistujien oman osaamisen kasvattamiseen.

Ohjelmallinen mainonta lue lisää
Videomainonta lue lisää
Digitaalinen ulkomainonta lue lisää
Sosiaalisen median markkinointi lue lisää
Martech lue lisää
Digitaalinen audio lue lisää
Vastuullinen digimainonta lue lisää
Retail media lue lisää
Sisältömarkkinointi lue lisää
Attention Lue lisää
Gaming Lue lisää
Tietosuoja Lue lisää