Icon
IAB Jäsenesittely: Ecster ja Heidi Ursinus Uutiset & blogi

IAB Jäsenesittely: Ecster ja Heidi Ursinus

08.02.2022 | IAB Finland

Tässä blogisarjassa tutustumme IAB:n uusiin jäseniin hieman paremmin! Nyt vuorossa Ecster ja Heidi Ursinus.

Heidi Ursinus, Head of Marketing and Communications, Ecster

Kerro Heidi hieman Ecsteristä sekä myös itsestäsi?

Ecster AB on maksamisen ratkaisuihin erikoistunut Handelsbankenin tytäryhtiö. Pääkonttorimme on Ruotsissa. Suomessa Ecster on toiminut Aktiiviraha-brändin alla maaliskuuhun 2021 asti ja pian juhlimmekin Ecster-brändin 1-vuotissyntymäpäivää. Itse olen työskennellyt yrityksessä vuoden verran vastaten brändistä, markkinoinnista, viestinnästä, digitaalisesta myynnistä ja vastuullisuudesta yhdessä mahtavan tiimini kanssa.

Mitä odotuksia teillä on IAB-yhteistyöltä?

Ajan hermolla pysymiseen digitaalisen markkinoinnin ja mainonnan saralla sekä luonnollisesti verkostoitumista eri tahojen kanssa.
Odotamme myös erilaisiin seminaareihin ja tapahtumiin osallistumista sekä mahdollisuutta työryhmätyöskentelyyn ja henkilökohtaisten koulutusten ja sertifikaattien suorittamiseen.

Mitä Ecster aikoo tuoda IAB-yhteisöön?

Tuomme varmasti oman asiantuntemuksemme rahoitusalalta ja siitä, millaisia haasteita ja mahdollisuuksia markkinointiin on alalla, joka on rajattu tiukalla lainsäädännöllä.

Mihin asioihin Ecster on keskittymässä vuonna 2022?

Olemme kasvuyritys, joten investoimme kehitykseen, liiketoiminnan ja toimintamallien digitalisoimiseen sekä lukuisten kehityshankkeiden läpiviemiseen. Vastuullisuus ja siihen liittyvät toimenpiteet korostuvat myös tekemisessämme yhä enemmän tänä ja tulevina vuosina.

Vuosi on vaihtunut ja lomat ovat vain haaleita muistoja - haluatko antaa loppuun parhaat vinkkisi palautumiseen intensiivisen työviikon jälkeen?

Näin talviaikaan parhaiten itselleni toimii hiihtolenkki tai avantouinti ja ylipäätään raittiissa ilmassa ulkoilu. Sen jälkeen villasukat jalkaan ja perheen kanssa hyvää ruokaa ja rentoilua kotona.

IABlogin Facebook kommentit

BLOGI
Mainostajat vahvasti mukana IAB Finlandin hallituksessa

Uusina IAB-painopisteinä tekoäly ja Retail Media - IAB Finlandin syyskokouksessa 27.11.2024 sovittiin vuoden 2025 painopisteet ja äänestettiin yhdistykselle uusi hallitus. Painopisteissä yhdistyy täysin uudet teemat, kuten tekoäly ja Retail Media, IAB:n perinteisiin vahvuuksiin liittyen digimainonnan kohdentamiseen sekä mittaamiseen. Uusina jäseninä hallitukseen valittiin seuraavaksi kahdeksi vuodeksi Clear Channel, Posti, Elisa, Veikkaus, Relevant ja IPG/Kinesso. 

lue lisää

29.11.2024

Mainostajat vahvasti mukana IAB Finlandin hallituksessa

Uusina IAB-painopisteinä tekoäly ja Retail Media - IAB Finlandin syyskokouksessa 27.11.2024 sovittiin vuoden 2025 painopisteet ja äänestettiin yhdistykselle uusi hallitus. Painopisteissä yhdistyy täysin uudet teemat, kuten tekoäly ja Retail Media, IAB:n perinteisiin vahvuuksiin liittyen digimainonnan kohdentamiseen sekä mittaamiseen. Uusina jäseninä hallitukseen valittiin seuraavaksi kahdeksi vuodeksi Clear Channel, Posti, Elisa, Veikkaus, Relevant ja IPG/Kinesso. 

lue lisää

11.11.2024

Verkkomainonnan osuus jo yli 60 %

Verkkomainonnan määrä vuoden 2024 kolmannella kvartaalilla oli noin 180 miljoonaa euroa. Vuoden 2023 vastaavaan kvartaaliin verrattuna digimainonnan määrä kasvoi noin viisi prosenttia. Verkkomainonnan osuus kaikesta mediamainonnasta Q3/2024 aikana oli peräti 62 %.

lue lisää

01.11.2024

IAB arvioi natiivimainonnan määrän Suomessa

IAB Finlandin sisältömarkkinoinnin työryhmä on arvioinut natiivimainonnan määrän Suomessa. Suurimpien kotimaisten mediatalojen sekä natiiviverkostojen myymän natiivimainonnan kumulatiivinen määrä vuonna 2023 oli noin 15,8 miljoonaa euroa. 

lue lisää

28.10.2024

MIXX kumppanuudet myynnissä!

Haemme 2-3 Platina -kumppania MIXX Awardsille, IAB:n toista kertaa järjestämälle värikkäälle palkintogaalalle, jossa digimarkkinoinnin innovaatiot ja edelläkävijät kerätään yhteen.

lue lisää