Icon
IAB Jäsenesittely: Eeva Ronkainen ja Podspace Uutiset & blogi

IAB Jäsenesittely: Eeva Ronkainen ja Podspace

17.10.2024 | IAB Finland

Tässä blogisarjassa tutustumme IAB:n uusiin jäseniin hieman paremmin! Nyt on vuorossa Eeva Ronkainen ja Podspace.

 

 

                    Eeva Ronkainen, Country Manager

 

Kerro hieman työnantajastasi sekä myös itsestäsi?

Podspace on edistyksellinen podcast-alan yritys ja nopea kasvumme on selvä osoitus siitä, että olemme tehneet asioita eri tavalla ja innovatiivisesti. 

Olen kouluttanut eri toimijoita ja tiimejä digitaalisen audion mahdollisuuksista liki vuosikymmenen ajan, ja olen iloinen, että saan jakaa tätä ilosanomaa jatkossakin. Digitaalisen audion kasvupotentiaali Suomessa on valtava, mutta sen käyttö on tällä hetkellä pahasti alihyödynnetty.

Mitä odotuksia teillä on IAB-yhteistyöltä?

Odotan hyviä kohtaamisia, uusia oppeja ja tiedon jakamista muiden alan toimijoiden kanssa.

Mitä aiotte tuoda IAB-yhteisöön?

Olemme sitoutuneet edistämään podcast-markkinan kasvua Suomessa ja haluamme, että IAB-yhteisö saa meiltä kaiken mahdollisen tuen ja avun podcast-maailman syvälliseen ymmärtämiseen. 

Haluatko antaa loppuun parhaat vinkkisi intensiivisestä työviikosta palautumiseen?

Pienten kaksosten äitinä viikonloppuja ei voi kutsua levon ja rauhoittumisen ajaksi, mutta lasten kanssa touhutessa työasiat unohtuvat täysin. Heidän ohella saan energiaa rakkaudella tehdystä ruuasta (esim. biryani ja lasagne), kahvihetkistä kirpsakassa syyssäässä tai vaihtoehtoisesti viltin alla, sekä musiikista ja podcasteista.

 

 

IABlogin Facebook kommentit

BLOGI
Luovuudella tehokkuutta ulkomainontaan – miksi?

Viime viikon tiistaina järjestimme yhdessä IAB:n kanssa webinaarin, jossa käsiteltiin luovuuden merkitystä ulkomainonnassa. Puhujina olivat Annu Terho (SEK), Ilkka Poutanen (UI) sekä allekirjoittanut.

lue lisää

11.10.2024

Luovuudella tehokkuutta ulkomainontaan – miksi?

Viime viikon tiistaina järjestimme yhdessä IAB:n kanssa webinaarin, jossa käsiteltiin luovuuden merkitystä ulkomainonnassa. Puhujina olivat Annu Terho (SEK), Ilkka Poutanen (UI) sekä allekirjoittanut.

lue lisää

03.10.2024

Markkinapulssi ennakoi digimainonnan määrän kasvavan loppuvuoden aikana

IAB Finlandin uusi kvartaaleittain tehtävä digimarkkinapulssi kertoo Suomen digimarkkinan suhtautuvan lähitulevaisuuteen posititivisesti. Asteikolla 0 - 100 raportoitava yleisindeksi päätyi lukemaan 63, joka tarkoittaa selvästi positiivista tulosta. Suomen digimarkkinan kasvun odotetaan nopeutuvan vuoden kolmannen kvartaalin aikana. Tutkimus tehtiin elokuussa 2024 ensimmäistä kertaa ja se keräsi 174 vastaajaa tasaisesti niin julkaisijoiden, toimistojen ja mainostajien parissa. Pulssikyselyn seuraava tiedonkeruu alkaa marraskuussa.

lue lisää

27.08.2024

REKRY: Development & Sales Manager, Education Programs

IAB Finland hakee joukkoihinsa uutta henkilöä, lue roolin kuvaus täältä.

lue lisää

18.06.2024

Digimainonnan määrä Euroopassa +11% kasvussa 2023

IAB Europe julkaisi 12.6.2024 AdEx-yhteenvetoraportin digitaalisen mediamainonnan määrästä Euroopassa vuonna 2023. 63 % kaikesta Euroopan mediamainonnasta oli digitaalista ja digimainonnan määrä kasvoi 11,1 % vuoteen 2022 verrattuna. Digimainonnan kokonaisvolyymi Euroopassa oli vuonna 2023 lähes 97 miljardia euroa. AdEx-tutkimuksen tiedonkeruu tehtiin 29 Euroopan maassa.

lue lisää