IAB Jäsenesittely: Eeva Ronkainen ja Podspace
Tässä blogisarjassa tutustumme IAB:n uusiin jäseniin hieman paremmin! Nyt on vuorossa Eeva Ronkainen ja Podspace.
Eeva Ronkainen, Country Manager |
Kerro hieman työnantajastasi sekä myös itsestäsi?
Podspace on edistyksellinen podcast-alan yritys ja nopea kasvumme on selvä osoitus siitä, että olemme tehneet asioita eri tavalla ja innovatiivisesti.
Olen kouluttanut eri toimijoita ja tiimejä digitaalisen audion mahdollisuuksista liki vuosikymmenen ajan, ja olen iloinen, että saan jakaa tätä ilosanomaa jatkossakin. Digitaalisen audion kasvupotentiaali Suomessa on valtava, mutta sen käyttö on tällä hetkellä pahasti alihyödynnetty.
Mitä odotuksia teillä on IAB-yhteistyöltä?
Odotan hyviä kohtaamisia, uusia oppeja ja tiedon jakamista muiden alan toimijoiden kanssa.
Mitä aiotte tuoda IAB-yhteisöön?
Olemme sitoutuneet edistämään podcast-markkinan kasvua Suomessa ja haluamme, että IAB-yhteisö saa meiltä kaiken mahdollisen tuen ja avun podcast-maailman syvälliseen ymmärtämiseen.
Haluatko antaa loppuun parhaat vinkkisi intensiivisestä työviikosta palautumiseen?
Pienten kaksosten äitinä viikonloppuja ei voi kutsua levon ja rauhoittumisen ajaksi, mutta lasten kanssa touhutessa työasiat unohtuvat täysin. Heidän ohella saan energiaa rakkaudella tehdystä ruuasta (esim. biryani ja lasagne), kahvihetkistä kirpsakassa syyssäässä tai vaihtoehtoisesti viltin alla, sekä musiikista ja podcasteista.
IABlogin Facebook kommentit
Haemme 2-3 Platina -kumppania MIXX Awardsille, IAB:n toista kertaa järjestämälle värikkäälle palkintogaalalle, jossa digimarkkinoinnin innovaatiot ja edelläkävijät kerätään yhteen.
lue lisää28.10.2024
MIXX kumppanuudet myynnissä!
Haemme 2-3 Platina -kumppania MIXX Awardsille, IAB:n toista kertaa järjestämälle värikkäälle palkintogaalalle, jossa digimarkkinoinnin innovaatiot ja edelläkävijät kerätään yhteen.
lue lisää11.10.2024
Luovuudella tehokkuutta ulkomainontaan – miksi?
Viime viikon tiistaina järjestimme yhdessä IAB:n kanssa webinaarin, jossa käsiteltiin luovuuden merkitystä ulkomainonnassa. Puhujina olivat Annu Terho (SEK), Ilkka Poutanen (UI) sekä allekirjoittanut.
lue lisää03.10.2024
Markkinapulssi ennakoi digimainonnan määrän kasvavan loppuvuoden aikana
IAB Finlandin uusi kvartaaleittain tehtävä digimarkkinapulssi kertoo Suomen digimarkkinan suhtautuvan lähitulevaisuuteen posititivisesti. Asteikolla 0 - 100 raportoitava yleisindeksi päätyi lukemaan 63, joka tarkoittaa selvästi positiivista tulosta. Suomen digimarkkinan kasvun odotetaan nopeutuvan vuoden kolmannen kvartaalin aikana. Tutkimus tehtiin elokuussa 2024 ensimmäistä kertaa ja se keräsi 174 vastaajaa tasaisesti niin julkaisijoiden, toimistojen ja mainostajien parissa. Pulssikyselyn seuraava tiedonkeruu alkaa marraskuussa.
lue lisää27.08.2024
REKRY: Development & Sales Manager, Education Programs
IAB Finland hakee joukkoihinsa uutta henkilöä, lue roolin kuvaus täältä.
lue lisää