
IAB Jäsenesittely: ePrice ja Jaakko Sipola
Tässä blogisarjassa tutustumme IAB:n uusiin jäseniin hieman paremmin! Nyt on vuorossa ePrice ja Jaakko Sipola
|
Jaakko Sipola, Toimitusjohtaja |
Kerro hieman ePricestä sekä myös itsestäsi?
ePricen julkaisemat palvelut Huuto.net ja Hintaseuranta.fi ovat auttaneet suomalaisia tekemään edullisia ostoksia ja myymään tarpeetonta tavaraa jo 25 vuoden ajan. ePrice oy on vastannut tuotteista ja kehittänyt palveluja nyt viiden vuoden ajan ja tulevaisuudessa tulemme satsaamaan palvelujemme päivittämiseen entistä enemmän. Toimimme tiiviillä porukalla Tampereella ja Helsingissä ja palvelujen myynti, markkinointi ja tekninen kehitys tehdään pääosin omin voimin.
Itse aloitin ePrice Oy:n toimitusjohtajana syyskuussa 2024. Olen toiminut teilun viiden vuoden ajan liiketoimintavastuussa vertailu- ja kilpailutuspalvelujen parissa ja tartun innolla haasteeseen kehittää näitä tunnettuja brändejä ja palveluja entistä toimivammiksi niin käyttäjäkokemuksen, mainosratkaisujen kuin liiketoimintamallin osalta.
Mitä odotuksia teillä on IAB-yhteistyöltä?
Haluamme pysyä mukana kehityksessä jota verkkoliiketoiminnassa ja verkon mainos- ja markkinointiratkaisuissa tapahtuu. Myös verkostoituminen ja vertaisoppiminen muilta toimijoilta on tärkeää ja aiomme osallistua aktiivisesti IAB:n toimintaan ja tapahtumiin.
Entä mitä ePrice aikoo tuoda IAB-yhteisöön?
Meillä on pitkä kokemus verkkopalvelujen kehittämisestä ja markkinoinnista ja liiketoimintamalleista. Haluamme osallistua yhteisön jäsenenä keskusteluun ja alan kehittämiseen aktiivisesti.
Meillä on jo nyt kumppaneita jotka ovat mukana IAB:n toiminnassa ja uskon että myös uusia kumppanuuksia yhteisiin haasteisiin on tästä ryhmästä löydettävissä.
Haluatko antaa loppuun parhaat vinkkisi palautumiseen intensiivisen työviikon jälkeen?
Näin talvisaikaan työviikon jälkeen omaan kuntotasoon mitoitettu hiihtolenkki, sauna ja pari saunaolutta pyyhkivät raskaammankin työviikon stressin mukavasti.
IABlogin Facebook kommentit

Foorumit ovat uusi IAB:n jäsenetu, jossa keräämme kaikki foorumeiden aihealueista kiinnostuneet yhteen oppimaan. IAB:n jäsentutkimuksen mukaan tekoälyn hyödyntäminen sekä markkinoinnin tuloksellisuus koetaan kaikkein mielenkiintoisimmiksi teemoiksi vuonna 2025 ja siksi keskitymme juuri näihin teemoihin,
lue lisää24.04.2025
IAB-Foorumit toukokuussa 2025 - Tekoäly markkinoinnissa ja mainonnan tuloksellisuus
Foorumit ovat uusi IAB:n jäsenetu, jossa keräämme kaikki foorumeiden aihealueista kiinnostuneet yhteen oppimaan. IAB:n jäsentutkimuksen mukaan tekoälyn hyödyntäminen sekä markkinoinnin tuloksellisuus koetaan kaikkein mielenkiintoisimmiksi teemoiksi vuonna 2025 ja siksi keskitymme juuri näihin teemoihin,
lue lisää08.04.2025
REKRY: Toiminnanjohtaja - IAB Finland
Oletko digitaalisen mainonnan ja markkinoinnin asiantuntija, joka haluaa vaikuttaa koko toimialan tulevaisuuteen? IAB Finland etsii kokenutta ja intohimoista Toiminnanjohtajaa johtamaan järjestön toimintaa ja kehittämään suomalaista digitaalista ekosysteemiä yhdessä alan johtavien toimijoiden kanssa.
lue lisää28.03.2025
IAB Finlandin toiminnanjohtaja vaihtuu – uuden vetäjän haku käynnissä
IAB Finlandin pitkäaikainen toiminnanjohtaja Pasi Raassina on ilmoittanut eroavansa tehtävästään. Raassina jättää tehtävänsä ottaakseen vastaan uuden uramahdollisuuden. Hän jatkaa kuitenkin toiminnanjohtajana elokuun puoleenväliin asti varmistaakseen sujuvan siirtymävaiheen seuraajalleen.
lue lisää27.02.2025
Hei IAB:n jäsen! Tule mukaan tekoäly ja markkinoinnin ROI -foorumeihin
IAB:n ensimmäiset foorumit teemoista “Tekoäly markkinoinnissa” ja “Markkinoinnin ROI” kokoontuvat keskiviikkona 12.3. ja torstaina 13.3. klo 9:00 - 10:30. Molemmissa foorumeissa käsitellään alkuun työkaluja alla olevalla agendalla,
lue lisää