Mikä IABlogi?
IABlogi on asiantuntijablogi, joka koostuu digitaalisen mainonnan ja markkinoinnin mielipidevaikuttajien ja asiantuntijoiden tuottamasta sisällöstä. Blogi lisää alan tietotaitoa ja edistää sen merkittävyyttä tarjoamalla asiantuntijoille puolueettoman foorumin.
IABlogin lähtökohta on tuottaa ajankohtaista, hyödyllistä ja käytännönläheistä sisältöä sekä tarjota mielipiteitä. Blogissa kirjoittavat kutsutut vakituiset IABloggaajat sekä vaihtuvat vieraskirjoittajat. Vinkkejä blogin kirjoittamiseen löydät täällä.
Haluatko IABlogin vierailulle blogiisi? Onko sinulla ehdotus bloggaajasta tai aiheesta IABlogiin? Haluatko antaa ruusuja tai risuja?
Ota yhteyttä: Pasi Raassina, pasi.raassina(at)iab.fi
18.11.2024
Markkinoinnin vaikuttavuus: Mitä sinun tulee tietää lyhyen ja pitkän aikavälin mallintamisesta
Tutkimukset osoittavat, että markkinoinnilla on merkittävä rooli yrityksen kasvun edistäjänä. McKinseyn analyysin mukaan toimitusjohtajat, jotka ovat asettaneet markkinoinnin kasvusuunnitelmiensa keskiöön, saavuttavat kaksi kertaa todennäköisemmin yli 5 prosentin vuotuisen kasvun verrattuna kilpailijoihinsa. Jotta markkinointipanostukset voidaan kohdentaa oikein, tulee niiden vaikuttavuus olla todennettavissa.
lue lisää01.11.2024
IAB arvioi natiivimainonnan määrän Suomessa
IAB Finlandin sisältömarkkinoinnin työryhmä on arvioinut natiivimainonnan määrän Suomessa. Suurimpien kotimaisten mediatalojen sekä natiiviverkostojen myymän natiivimainonnan kumulatiivinen määrä vuonna 2023 oli noin 15,8 miljoonaa euroa.
lue lisää28.10.2024
MIXX kumppanuudet myynnissä!
Haemme 2-3 Platina -kumppania MIXX Awardsille, IAB:n toista kertaa järjestämälle värikkäälle palkintogaalalle, jossa digimarkkinoinnin innovaatiot ja edelläkävijät kerätään yhteen.
lue lisää17.10.2024
IAB Jäsenesittely: Eeva Ronkainen ja Podspace
Tässä blogisarjassa tutustumme IAB:n uusiin jäseniin hieman paremmin! Nyt on vuorossa Eeva Ronkainen ja Podspace
lue lisää