Asiaa datasta: Datan luova hyödyntäminen
Miten dataa voi hyödyntää palvelumuotoilussa, sekä uusien kohderyhmien ja liiketoimintamallien määrittelyssä? Millaisia tuloksia datapohjaisista kampanjoista on saatu? SEK:n strategiajohtaja Tommi Pelkonen ja Otavamedian programmatic manager Jens Allos kertovat näkemyksensä aiheesta.
Mikä on datan rooli palvelumuotoilussa ja tuotekehit...
11.10.2024
Luovuudella tehokkuutta ulkomainontaan – miksi?
Viime viikon tiistaina järjestimme yhdessä IAB:n kanssa webinaarin, jossa käsiteltiin luovuuden merkitystä ulkomainonnassa. Puhujina olivat Annu Terho (SEK), Ilkka Poutanen (UI) sekä allekirjoittanut.
lue lisää21.02.2018
Luovuus ja kiihtyvä maailma – mahdoton yhtälö?
Nyt kannattaa ottaa kaikki irti uusien teknologioiden tarjoamista mahdollisuuksista.
lue lisää