
Digimarkkinoinnin huipulla: Anne Teeriaho ja Suomalainen Lääkäriseura Duodecim
Tervetuloa seuraamaan blogisarjaamme, jossa kurkistamme IAB Finlandin sertifikaattikoulutuksen kulisseihin ja pääsemme kuulemaan, kuinka koulutus on vaikuttanut markkinoinnin ja myynnin ammattilaisten urapolkuun ja osaamiseen. IAB Finlandin digimarkkinoinnin koulutus tarjoaa ajankohtaista ja käytännönläheistä tietoa digitaalisesta markkinoinnista. IAB on sertifioinut satoja markkinoinnin ja mainonnan asiantuntijoita vuosien kokemuksella. Sarjamme kolmannessa osassa tapaamme Anne Teeriahon, joka työskentelee ilmoitusmyyntipäällikkönä Suomalainen Lääkäriseura Duodecimissa ja hän on suorittanut IAB:n Digimarkkinoijan ja -myyjän sertifikaattikoulutuksen.
Miksi päätit osallistua IAB Finlandin sertifikaattikoulutukseen?
Halusin oppia uutta ja ymmärtää paremmin digimarkkinoinnin ja -myynnin lainalaisuuksia.
Miten koit koulutuksen sisällön ja rakenteen? Oliko se kattava ja relevantti?
Koulutuksen sisältö oli erittäin hyvä ja materiaalia oli, sanoisinko, ainakin riittävästi.
Kuinka vertaisit tätä koulutusta muihin vastaaviin koulutuksiin, joihin olet osallistunut?
Tämä koulutus antoi hyvät eväät digimarkkinointiin niin keltanokalle kuin konkarillekin, kokonaisvaltaisuutensa ja laajuutensa johdosta.
Mitkä olivat kolme tärkeintä oppimasi asiaa kurssilta?
Mainonnasta 62 % digitaalista ja siitä 80 % kohdennettua, datataitavin tulee voittamaan kilpailun.
Verkkokauppa muuttaa digin fundamentteja – tiedonhalukanavasta muodostuu ostopaikka.
Eväste "pakka" edelleen sekaisin.
Miten koulutus on vaikuttanut työskentelyysi tai uraasi?
Uskon ymmärtäväni asiakkaitteni toiveita ja tarpeita paremmin. Puhumme samaa kieltä: ostaja ja myyjä.
Oletko käyttänyt koulutuksessa opittuja tietoja ja taitoja käytännössä? Voitko antaa esimerkkejä?
Kyllä, pyrin tuottamaan asiakkaille parempaa dataa heidän kampanjoistaan sekä antamaan parempia ehdotuksia kampanjoiden kokonaisuuksista.
Kenelle suosittelisit tätä koulutusta ja miksi?
Ainakin kaikille digimyynnin kanssa työskenteleville.
Mitä neuvoja antaisit tuleville osallistujille, jotta he saavat parhaan mahdollisen hyödyn koulutuksesta?
Kannattaa varata riittävästi aikaa materiaalien läpikäyntiin, sillä voi olla, että innotutkin "vähän liikaa" :) Tulee kiire lukea kaikki mikä kiinnostaa.
Anne Teeriaho
Ilmoitusmyyntipäällikkö
Suomalainen Lääkäriseura Duodecim
Seuraava IAB Finlandin digimarkkinoijan ja -myyjän sertifikaattikoulutus tässä!
12.03.2025
Näin Suomi bidaa: Alma Media tutki ohjelmallisen mainonnan kenttää Suomessa
Tammikuussa 2025 toteutettu kyselytutkimus keräsi vastauksia 95 ohjelmallisen mainonnan ammattilaiselta, jotka työskentelevät niin mediatoimistoissa kuin mainostajien omissa tradingdeskeissä. Tässä blogikirjoituksessa avaamme tutkimuksen taustoja ja nostamme esiin keskeiset tulokset, jotka valottavat ohjelmallisen mainonnan nykytilaa ja tulevaisuutta Suomen markkinoilla.
lue lisää11.03.2025
KonversiO-Optimistit: Televisio mullistuu – HD-siirtymä ja HbbTV muuttavat mainonnan!
Tervetuloa IAB:n KonversiO-Optimistit-podcastiin! Tänään sukellamme televisiomainonnan tulevaisuuteen ja siihen, miten HD-siirtymä ja HbbTV muuttavat koko pelikenttää. Miten tämä vaikuttaa mainostajiin, katsojiin ja TV-yhtiöihin? Onko perinteinen lineaarinen TV kuolemassa vai syntyykö nyt entistäkin parempi Total TV -kokemus?
lue lisää04.03.2025
Digimarkkinoinnin huipulla: Anne Teeriaho ja Suomalainen Lääkäriseura Duodecim
Tervetuloa seuraamaan blogisarjaamme, jossa kurkistamme IAB Finlandin sertifikaattikoulutuksen kulisseihin ja pääsemme kuulemaan, kuinka koulutus on vaikuttanut markkinoinnin ja myynnin ammattilaisten urapolkuun ja osaamiseen. IAB Finlandin digimarkkinoinnin koulutus tarjoaa ajankohtaista ja käytännönläheistä tietoa digitaalisesta markkinoinnista. IAB on sertifioinut satoja markkinoinnin ja mainonnan asiantuntijoita vuosien kokemuksella. Sarjamme kolmannessa osassa tapaamme Anne Teeriahon, joka työskentelee ilmoitusmyyntipäällikkönä Suomalainen Lääkäriseura Duodecimissa ja hän on suorittanut IAB:n Digimarkkinoijan ja -myyjän sertifikaattikoulutuksen.
lue lisää04.03.2025
IAB Jäsenesittely: Järviseudun Sanomat ja Ari Ahvenlampi
Tässä blogisarjassa tutustumme IAB:n uusiin jäseniin hieman paremmin! Nyt on vuorossa Järviseudun Sanomat ja Ari Ahvenlampi.
lue lisää