Icon
IAB Jäsenesittely: Martin Kokholm ja AudienceProject IABlogi

IAB Jäsenesittely: Martin Kokholm ja AudienceProject

18.06.2024 | IAB Finland

Tässä blogisarjassa tutustumme IAB:n uusiin jäseniin hieman paremmin! Nyt on vuorossa Martin Kokholm ja AudienceProject

 

                                 Martin Kokholm, Head of Marketing and Communications

 

Kerro hieman AudienceProjectista sekä myös itsestäsi?

AudienceProject on johtava yleisömittauksen toimittaja, joka tarjoaa SaaS-alustan itsenäiseen ja kattavaan, aina käytössä olevaan multimediamittaukseen. Alustamme avulla mainostajat ymmärtävät paremmin kampanjoidensa kattavuuden ja vaikutuksen eri kanavissa, mikä auttaa heitä tekemään varmoja markkinointipäätöksiä tavoittaakseen yleisönsä ja vaikuttaakseen niihin tehokkaammin.

Olen AudienceProjectin markkinointi- ja viestintäpäällikkö ja työskennellyt yrityksessä yhdeksän vuotta, mikä tarkoittaa, että minulla on ollut ilo olla mukana kasvumatkallamme pohjoismaisesta start-upista Eurooppalaiseen mittakaavaan.

Mitä odotuksia teillä on IAB-yhteistyöltä?

Toivomme saavamme paremman käsityksen haasteista, joita mainostajat kohtaavat kampanjoidensa suunnittelussa, optimoinnissa ja raportoinnissa. Tähän liittyen haluamme edistää näkökulmaamme siihen, kuinka mainostajat voivat ratkaista nämä haasteet multimediamittauksella.

Mitä aiotte tuoda IAB-yhteisöön?

Lisää tietoa multimediamittauksen merkityksestä yhä pirstoutuneessa mediamaisemassa. Haluamme kertoa IAB-yhteisölle konkreettisista liiketoiminnan tuloksista, joita voit saada tekemällä multimediamittauksia ratkaisuilla, jotka ovat jo saatavilla.

Mitkä ovat Idliksen tärkeimmät viestit ja painopisteet vuonna 2024?

Tavoitteemme vuodelle 2024 on kolmiosainen:

  1. Haluamme vastata riippumattoman ja kattavan medianvälisen mittauksen kasvavaan kysyntään jatkamalla laajentumistamme Eurooppaan.
  2. Haluamme laajentaa olemassa olevia kumppanuuksiamme ja perustaa uusia tukeaksemme useiden kanavien mittaamista ja tarjotaksemme entistä kattavamman yleiskuvan asiakkaidemme kampanjan tehokkuudesta.
  3. Haluamme tehdä oivalluksista käyttökelpoisempia, jotta kampanjastrategioiden ja budjettien optimointi olisi entistä helpompaa.

Haluatko antaa loppuun parhaat vinkkisi intensiivisestä työviikosta palautumiseen?

Jaa olut ja Pac-Man-peli (jos olet myös onnekas, kun sinulla on toimistossasi Pac-Man-pelikone) kollegojesi kanssa ja keskustele kaikesta muusta kuin työstä.

 

 

18.06.2024

IAB Jäsenesittely: Martin Kokholm ja AudienceProject

Tässä blogisarjassa tutustumme IAB:n uusiin jäseniin hieman paremmin! Nyt on vuorossa Martin Kokholm ja AudienceProject

lue lisää