Icon
IAB Jäsenesittely: Teads ja Niklas Kevin IABlogi

IAB Jäsenesittely: Teads ja Niklas Kevin

23.05.2024 | IAB Finland

Tässä blogisarjassa tutustumme IAB:n uusiin jäseniin hieman paremmin! Nyt on vuorossa Teads ja Niklas Kevin.

 

                                 Niklas Kevin, Country Manager

 

Kerro hieman Teadsista sekä myös itsestäsi?

Teads on outstream videomainonnan pioneeri, vuodesta 2012. Nykyisin New Yorkissa pääkonttoria pitävä globaali yritys työllistää yli 1500 ympäri maailman. 

Olen toiminut pitkään media-alalla, yli 25 vuotta, Suomessa ja viimeiset vuodet ulkomailla, lähinnä Espanjassa, Madridissa jossa asuimme edelliset neljä vuotta perheen kanssa. Video on tullut tutuksi Youtube ja Splay lanseerasauksesta vuonna 2013 sekä PlayAd/ ShowHeroes lanseerauksesta vuonna 2014, Teadsilla aloitin keväällä 2023. 

Mitä odotuksia teillä on IAB-yhteistyöltä?

Lanseerata Teads Suomessa,  siinä IAB:lla on toivottavasti iso rooli sekä olla aktiivisesti mukana Suomen IAB yhteisössä. Lisäksi verkostoitumista sekä oman työpanoksen mukaan tuominen IAB videotyöryhmän työskentelyyn. Teads on mielellään mukana IAB seminaareissa ja tilaisuuksissa tuomalla esim. kansainvälisiä alan huippuja Suomen areenoille.

Mitä aiotte tuoda IAB-yhteisöön?

Kansainvälisyyttä, näkemystä digitaalisesta markkinoinnista, tulevaisuuden trendejä ja hyviä kotimaisia ja kansainvälisiä caseja.

Mitkä ovat Teadsin tärkeimmät viestit ja painopisteet vuonna 2024?

Omnichannel ratkaisut, CTV ja Attention sekä CO2.

Haluatko antaa loppuun parhaat vinkkisi intensiivisestä työviikosta palautumiseen?

Tyttären kanssa puuhastelu ja liikunta, etenkin pallopelit.

 

 

16.08.2024

Mittaa edes tätä!

Luova televisiomainos tai tykätty videoklippi somessa - tärkeitä keinoja rakentaa yrityksen brändiä ja saada yritys asiakkaiden ajatuksiin. Pidetty mainos tarkoittaa tunnistettua tuotetta ja yritystä! Tuloksellisen liiketoiminnan kannalta on myös ymmärrettävä sisältöjen toimivuus yrityksen omien tavoitteiden näkökulmasta, ja miten mitata onnistumista. Kokosimme tähän artikkeliin markkinoinnin ammattilaisten ajatuksia mittaamisen minimaalisesta työkalupakista: mitä kannattaa huomioida mittareiden valinnassa, mitä datan lähteitä tyypillisesti tarvitaan, ja mitä asioita ei mittaamalla suoraan havaitse.

lue lisää

09.08.2024

Missä menet Retail media?

IAB Europen (2024) päivitetyn arvion mukaan Retail mediaan käytettävät investoinnit tulevat kasvamaan lähes 22:een miljardiin euroon vuoteen 2026 mennessä. Retail median kasvu Euroopassa vuodesta 2022 vuoteen 2023 arvioidaan olleen +30,2% samalla kun digitaalinen mainosmarkkina kasvoi +11.1%. Viime vuosina vahvaa kasvua osoittaneet video- ja sosiaalisen median mainonta kasvoivat niin ikään 20.9% ja 18.2%, josta saammekin kontekstin Retail median kulmaluvulle.

lue lisää

02.07.2024

IAB Studio: Nostemediasta YOC - Digimarkkinan muutokset ja mahdollisuudet

IAB Studio jaksot ovat napostelupituisia podcast jaksoja päivän polttavista aiheista ja tällä kertaa studiossa Pasin kanssa ovat YOC / Nostemedian Harri Virtanen ja Antti Kaiponen. Tässä jaksossa sukellamme digitaalisen mainonnan ajankohtaisiin trendeihin ja kuulemme Nostemedian perustamisesta, kasvusta ja muuttumisesta YOC:iksi.

lue lisää

01.07.2024

IAB Jäsenesittely: Emmi Vilkanen ja SeenThis

Tässä blogisarjassa tutustumme IAB:n uusiin jäseniin hieman paremmin! Nyt on vuorossa Emmi Vilkanen ja SeenThis

lue lisää