Icon
IAB-jäsenyydellä yrityksestäsi osa ylivoimaista asiantuntijayhteisöä IABlogi

IAB-jäsenyydellä yrityksestäsi osa ylivoimaista asiantuntijayhteisöä

28.06.2019

IAB Finland on Suomen johtava digitaalisen mainonnan asiantuntijayhteisö ja kuuluu maailmanlaajuiseen IAB-verkostoon. Jäsenenä varmistat paikkasi niistä pöydistä, joissa alan suuntaukset määritellään.

Jäseniä voivat olla kaikki alalla toimivat yritykset – julkaisijat, mainostajat ja palveluntarjoajat – liikevaihdon tai henkilöstön kokoon katsomatta. Myös start-upeille löytyy oma sopiva jäsenyysmalli! Jäsenyys tarjoaa yrityksellenne ainutlaatuisen mahdollisuuden päästä tasavertaiseksi vaikuttajaksi digitaalisen markkinan kotimaista kehitystä ohjaavaan yhteisöön ja osaksi globaalia IAB-verkostoa. Niin ikään pääset verkostoitumaan potentiaalisten yhteistyökumppanien kanssa ja nauttimaan rahanarvoisista ja yksinoikeudella jäsenille tarjottavista eduista. Asiantuntijuutesi kehittyy myös työryhmätoiminnassa, joka on IAB Finlandin toiminnan keskiössä. Laajalti arvostettuja alan oppaita ja suosituksia julkaiseviin sekä seminaareja suunnitteleviin työryhmiin pääsevät ainoastaan jäsenyritysten edustajat. Työryhmissä alan huiput jakavat avoimesti tietotaitoaan kehittääkseen alan yhteistä hyvää ja omaa osaamispääomaansa. Tällä hetkellä aktiivisina toimivat muun muassa Markkinointiteknologian, Videomainonnan, Tietosuojan, Sisältömarkkinoinnin, Digitaalisen audion ja Luovuuden työryhmät. Tervetuloa mukaan!

ERIKOISTARJOUS! JÄSENYYS NYT -50%

Kun liityt jäseneksi elokuun 2019 loppuun mennessä, saat loppuvuoden jäsenyyden -50% alennettuun hintaan (normaalista vuosimaksusta)!

Kyllä, haluan digitaalisen kehityksen aallonharjalle!

Tarjous koskee vain täysin uusia jäsenyyksiä.

IAB:n suositut oppaat ovat kaikille ilmaisia

Oli yrityksenne jäsen tai ei, voitte hyödyntää IAB:n työryhmien tuottamia digitaalisen mainonnan ja markkinoinnin laadukkaita oppaita, jotka sopivat niin ikään kaikkien alalla toimivien tai siitä kiinnostuneiden käyttöön - julkaisijoille, mainostajille, toimistoille ja opiskelijoille. Tutustu oppaisiin!

Seminaarit ja tapahtumat

Järjestämme vuosittain useita maksuttomia ja maksullisia tapahtumia sekä seminaareja, joissa lavalle nousevat niin kotimaiset kuin ulkomaiset alan huiput. Jäsenenä saat maksulliset liput -50% jäsenalennuksella! Katso, mitä tapahtumakalenterimme tarjoaa!

11.12.2024

IAB Studio: Uusi yhteistyö ottaa kaikki mukaan Retail Mediaan

IAB Studio jaksot ovat napostelupituisia podcast jaksoja päivän polttavista aiheista ja tällä kertaa studiossa Pasin kanssa ovat Hannaleena Koskinen Allerilta ja Teemu Kurri Craneworks / Doohlabsilta. Tällä kertaa studiossa otettiin kantaa kuumimpaan mediatrendiin, eli puhutaan retail mediasta.

lue lisää

03.12.2024

Katsaus kuluneeseen vuoteen 2024: Ohjelmallinen Gaming

Gaming mainonta on ollut nousevia aiheita ohjelmallisessa ostamisessa vuoden 2024 aikana. Otimme IAB:n kanssa katsauksen kuluneeseen vuoteen gaming mainonnan parissa ja haastattelimme ohjelmallisen asiantuntijaa Nina Nordmania (Kinesso, IPG Mediabrands) sekä videomainonnan asiantuntijaa Aleksi Ylitaloa (RTL AdAlliance).

lue lisää

29.11.2024

Mainostajat vahvasti mukana IAB Finlandin hallituksessa

Uusina IAB-painopisteinä tekoäly ja Retail Media - IAB Finlandin syyskokouksessa 27.11.2024 sovittiin vuoden 2025 painopisteet ja äänestettiin yhdistykselle uusi hallitus. Painopisteissä yhdistyy täysin uudet teemat, kuten tekoäly ja Retail Media, IAB:n perinteisiin vahvuuksiin liittyen digimainonnan kohdentamiseen sekä mittaamiseen. Uusina jäseninä hallitukseen valittiin seuraavaksi kahdeksi vuodeksi Clear Channel, Posti, Elisa, Veikkaus, Relevant ja IPG/Kinesso. 

lue lisää

29.11.2024

Kuinka hyödyntää tekoälyä vastuullisesti markkinoinnissa?

Tekoäly on noussut nopeasti markkinoinnin ammattilaisten tehokkaaksi työkaluksi, joka parantaa ideointia, sisällöntuotantoa ja analysointia. Vaikka tekoäly tuo mukanaan huomattavia etuja, kuten työprosessien nopeutumista ja automatisointia, sen käyttö edellyttää vastuullisuutta ja eettistä harkintaa.  Tässä artikkelissa käsittelemme tekoälyn käyttöä markkinoinnin tukena ja vastuullisia käytäntöjä, jotka auttavat rakentamaan kestävää ja eettistä markkinointia.

lue lisää