Icon
IAB Studio: Keksit. Keksit? Keksit! IABlogi

IAB Studio: Keksit. Keksit? Keksit!

02.06.2022 | iab

Miten keksien eli evästeiden poistuminen vaikuttaa markkinointiin ja mainontaan? Ovatko mainostajat valmiita kolmannen osapuolen evästeiden poistumiseen. Oletko sinä valmis? IAB Finland järjestää aiheesta säännöllisesti tapahtumia ja herkulliset keksit olivatkin toukokuun seminaarin pääaiheena.

Tällä kertaa IAB Studiossa julkaistaan Dagmarin Katariina Uljas-Ahlin ja Adformin Jakob Bakin hedelmällinen keskustelu evästeiden poistumisen tuomista haasteista mainostajille eli How should advertisers act in post 3P cookie world? Haastattelu käytiin englanniksi ja se nauhoitettiin toukokuun Keksit. Keksit? Keksit! - Seminaarissa Finnkinossa.

Käy kuuntelemassa uusin jakso!

  

Kuuntele koko jakso tästä:

 

Kiinnostaako yhteistyö IAB Studion kanssa? Ota yhteyttä mira.vaurula@iab.fi!

Seuraa sarjaa seuraavissa kanavissa: 



01.07.2022

IAB Studio: Ulkomainonnan kirkas tulevaisuus

IAB studio jaksot ovat napostelupituisia podcast jaksoja päivän polttavista aiheista digimarkkinasta ja tällä kertaa meillä on studiossa Pasin vieraana, puhumassa digitaalisen ulkomainonnan tulevaisuudesta Jesse Jussila Clear Channelilta, Jenni Heinonen JCDecauxilta ja Outi Pekkala dentsulta.

lue lisää

02.06.2022

IAB Studio: Keksit. Keksit? Keksit!

Miten keksien eli evästeiden poistuminen vaikuttaa markkinointiin ja mainontaan? Ovatko mainostajat valmiita kolmannen osapuolen evästeiden poistumiseen. Oletko sinä valmis? IAB Finland järjestää aiheesta säännöllisesti tapahtumia ja herkulliset keksit olivatkin toukokuun seminaarin pääaiheena.

lue lisää

11.11.2020

Smart Marketing kroolaa vastavirtaan – merkittävä kasvu pahasti sukeltaneilla mediamarkkinoilla

Kuluva vuosi on kurittanut perinteistä mediamainontaa, kuten lehti-, tv- ja ulkomainontaa. Mainontaan on käytetty selkeästi aiempia vuosia vähemmän euroja. Perinteisen mediamainonnan sijasta markkinoijat siirtävät nyt vauhdilla mediaeurojaan kaupan mediaan. Trendi on maailmanlaajuinen.

lue lisää

11.10.2018

Katsaus ohjelmallisen ostamisen markkinaan Suomessa ja Euroopassa – ja mikä onkaan ohjelmallisen tämän hetken suurin trendi?

Raju kasvu on taittunut, ohjelmallinen ostotapa muiden joukossa

lue lisää