
Heidi Blomberg aloittanut IAB Finlandilla – Hanna Karta vahvistaa tiimiä
IAB Finlandilla on tapahtunut merkittäviä muutoksia organisaation ytimessä. Heidi Blomberg on aloittanut uutena Head of Education & Sustainability -roolissa. Hänen vastuullaan on IAB:n koulutusliiketoiminnan kehittäminen ja kasvattaminen. Lisäksi Heidi toimii siltana IAB Europen Sustainability Standards Committeen ja IAB Finlandin välillä, tuoden ajankohtaisimman tiedon toimialan kestävyyshankkeista. Tavoitteena on koulutusliiketoiminnan lisäksi edistää toimialan kestävää kehitystä.Samalla IAB Finlandissa tapahtuu toinenkin merkittävä muutos. Pitkäaikainen tiimin jäsen Mira Vaurula jättää tehtävänsä viiden vuoden päätteeksi. Mira on ollut keskeisessä roolissa IAB:n kehityksessä, ja hänen panoksensa on ollut korvaamaton. IAB Finland kiittää Miran sitoutumista ja arvokasta työpanosta vuosien varrella.
Miran seuraajaksi on valittu Hanna Karta, joka tuo mukanaan vankkaa ja monipuolista kokemusta markkinointi- ja media-alalta. Hannan asiantuntemus tukee IAB:n kasvua ja kehitystä.Nämä muutokset vahvistavat IAB Finlandin asemaa digitaalisen markkinoinnin ja mainonnan suunnannäyttäjänä. Toivotamme Heidin ja Hannan lämpimästi tervetulleiksi ja kiitämme Miran vuosien työstä organisaation eteen!
11.03.2025
KonversiO-Optimistit: Televisio mullistuu – HD-siirtymä ja HbbTV muuttavat mainonnan!
Tervetuloa IAB:n KonversiO-Optimistit-podcastiin! Tänään sukellamme televisiomainonnan tulevaisuuteen ja siihen, miten HD-siirtymä ja HbbTV muuttavat koko pelikenttää. Miten tämä vaikuttaa mainostajiin, katsojiin ja TV-yhtiöihin? Onko perinteinen lineaarinen TV kuolemassa vai syntyykö nyt entistäkin parempi Total TV -kokemus?
lue lisää04.03.2025
Digimarkkinoinnin huipulla: Anne Teeriaho ja Suomalainen Lääkäriseura Duodecim
Tervetuloa seuraamaan blogisarjaamme, jossa kurkistamme IAB Finlandin sertifikaattikoulutuksen kulisseihin ja pääsemme kuulemaan, kuinka koulutus on vaikuttanut markkinoinnin ja myynnin ammattilaisten urapolkuun ja osaamiseen. IAB Finlandin digimarkkinoinnin koulutus tarjoaa ajankohtaista ja käytännönläheistä tietoa digitaalisesta markkinoinnista. IAB on sertifioinut satoja markkinoinnin ja mainonnan asiantuntijoita vuosien kokemuksella. Sarjamme kolmannessa osassa tapaamme Anne Teeriahon, joka työskentelee ilmoitusmyyntipäällikkönä Suomalainen Lääkäriseura Duodecimissa ja hän on suorittanut IAB:n Digimarkkinoijan ja -myyjän sertifikaattikoulutuksen.
lue lisää04.03.2025
IAB Jäsenesittely: Järviseudun Sanomat ja Ari Ahvenlampi
Tässä blogisarjassa tutustumme IAB:n uusiin jäseniin hieman paremmin! Nyt on vuorossa Järviseudun Sanomat ja Ari Ahvenlampi.
lue lisää27.02.2025
Hei IAB:n jäsen! Tule mukaan tekoäly ja markkinoinnin ROI -foorumeihin
IAB:n ensimmäiset foorumit teemoista “Tekoäly markkinoinnissa” ja “Markkinoinnin ROI” kokoontuvat keskiviikkona 12.3. ja torstaina 13.3. klo 9:00 - 10:30. Molemmissa foorumeissa käsitellään alkuun työkaluja alla olevalla agendalla,
lue lisää