IAB:n ja MTL:n ensimmäinen yhteisseminaari keräsi ennätysyleisön
Markkinointialan liittojen yhteistyö osoitti voimansa 26.2. Astoria-salissa järjestetyssä digiseminaarissa. ”Kovimmat Paukut Digimenestykseen 2013!” -seminaari esitteli verkkomarkkinoinnin uusimmat trendit sekä tulevan vuoden selviytymiskeinot huikealle yleisömäärälle eli yli 180 digiorientoituneelle markkinoinnin ammattilaiselle. Tiukan tietopaketin jälkeen digipöhinä jatkui vielä vapaan verkostoitumisen merkeissä.
Seminaariyleisö äänesti verkkoviestinnän kohdentamisen ja sisältömarkkinoinnin ensisijaisiksi panostuksen kohteiksi vuoden 2013 – 2014 markkinointi-investoineissa. Ääniä annettiin peräti 93 kpl.
27.02.2014
Digipaletti 2014: Sisältömarkkinointi ja ohjelmallinen ostaminen
IAB:n ja MTL:n digiseminaarissa ruodittiin sisältömarkkinointia ja ohjelmallista ostamista.
lue lisää