Icon
Loppuvuoden must-know: Tulos Helsingin digimarkkinoinnin webinaarit IABlogi

Loppuvuoden must-know: Tulos Helsingin digimarkkinoinnin webinaarit

09.11.2023 | iab

Digimarkkinointi nyt: trendit ja kuumimmat puheenaiheet – Tulos Helsingin webinaarisarja tarjoaa kattavan läpileikkauksen loppuvuoden ajankohtaisimmista digimarkkinoinnin aiheista. Valitse itseäsi kiinnostavin tai ilmoittaudu kaikkiin! Webinaarit ovat suunnattu niin mainostoimistoille, mediatoimijoille, luoville toimistoille kuin yksittäisille markkinoijillekin. Jokainen webinaari on suunniteltu antamaan osallistujille kattavan kuvan siitä, mitä juuri nyt tapahtuu digitaalisen markkinoinnin maailmassa ja mitä on odotettavissa tulevaisuudessa.

22.11.23 klo 9:00 How to measure and reduce the carbon emissions in programmatic advertising? Puhujana Tuloksen Daniil Ivanov.

Oletko intohimoinen kestävän kehityksen puolestapuhuja, mutta kiinnostunut myös digitaalisesta markkinoinnista? Silloin tämä webinaari on sinua varten. Keskustelu koskee toimistoja ja medioiden mainostajia, jotka ostavat ohjelmallista mainontaa, sekä luovia toimistoja, jotka haluavat vähentää mainonnan toimituksen päästöjä.

ILMOITTAUDU

23.11. klo 9:00 Somekanavat hakukoneena. Puhujana Tuloksen Kati Kiiskinen.

Oletko pistänyt merkille muutoksen tavassa, jolla ihmiset etsivät tietoja tuotteista ja palveluista? Nuoremman polven on havaittu olevan enenevässä määrin aktiivisia sosiaalisen median alustoilla. Brändejä koskeva tieto etsitään usein suoraan sosiaalisen median kautta, jopa Googlea useammin. Webinaarimme tarjoaa sinulle lisätietoa siitä, miten hakukäyttäytyminen on muotoutumassa ja kuinka tätä tulisi lähestyä tulevaisuudessa.

ILMOITTAUDU

29.11. Klo 9:00 Google Updates - Havainnot päivityksistä Suomesta ja maailmalta!
Puhujana Tuloksen Tommi Karvinen ja Juuso Kataja.

Digitaalinen markkinointi on alati muuttuva alue. Googlen algoritmien päivitykset ovat muovanneet hakukoneiden tuloksia merkittävästi niin Suomessa kuin globaalistikin. Mutta mitkä asiat ovat tärkeitä ottaa huomioon hakukoneoptimoinnin ja sisällöntuotannon näkökulmasta tulevaisuudessa? Webinaarissamme sukellamme näiden ja muiden aiheiden syvempiin yksityiskohtiin.

ILMOITTAUDU

1.12. Klo 9:00 Webinaari: Ota digianalytiikka osaksi liiketoimintaasi. Puhujana Tuloksen Antti Siitonen.

Everestin huipulle harva pääsee ilman opasta. Sama pätee yrityksesi markkinointistrategiaan, joka vaatii analytiikan toimia suunnannäyttäjänään. Webinaarissamme opastamme sinua ymmärtämään analytiikan tarpeellisuuden ja annamme ohjeita siitä, miten rakennat toimivan mittausjärjestelmän.

ILMOITTAUDU

Älä missaa tätä ainutlaatuista mahdollisuutta oppia lisää alan ammattilaisilta ja ilmoittaudu mukaan webinaareihin jo tänään!

28.04.2025

IAB Jäsenesittely: Broman Group Oy ja Seppo Niemelä

Tässä blogisarjassa tutustumme IAB:n uusiin jäseniin hieman paremmin! Nyt on vuorossa Broman Group Oy ja Seppo Niemelä

lue lisää

25.04.2025

KonversiO-Optimistit: Näin suomalaiset käyttävät mediaa

KonversiO-Optimistit sukeltaa syvälle suomalaisen mediankäytön, hinnoittelun ja markkinointistrategioiden ytimeen – pohjoismaisessa kontekstissa. Tässä jaksossa pohditaan, mitä iso B2C-mainostaja oikeasti tarvitsee mediatoimistokilpailutuksessa menestyäkseen ja miten erottautua älykkäästi markkinassa, jossa data, asiakasymmärrys ja tekoäly kohtaavat käytännön tekemisen.

lue lisää

24.04.2025

IAB-Foorumit toukokuussa 2025 - Tekoäly markkinoinnissa ja mainonnan tuloksellisuus

Foorumit ovat uusi IAB:n jäsenetu, jossa keräämme kaikki foorumeiden aihealueista kiinnostuneet yhteen oppimaan. IAB:n jäsentutkimuksen mukaan tekoälyn hyödyntäminen sekä markkinoinnin tuloksellisuus koetaan kaikkein mielenkiintoisimmiksi teemoiksi vuonna 2025 ja siksi keskitymme juuri näihin teemoihin,

lue lisää

17.04.2025

KonversiO-Optimistit: High Impact – Pelastaako uusi formaatti bannermainonnan?

Tervetuloa kuuntelemaan IAB Finlandin KonversiO-Optimistit -podcastia, jossa sukellamme display-mainonnan syövereihin ja nostamme pöydälle high impact -mainosformaatit. Mitä ne oikeastaan ovat? Mitä myyttejä niihin liittyy? Ja ennen kaikkea – voivatko ne pelastaa väsähtäneen bannermainonnan?

lue lisää