MIXX Awards - Usein kysytyt kysymykset
Älä jätä hakemusta laittamatta. Tässä on useimmin kysytyt kysymykset koskien IAB MIXX Awards kilpailua. Jos kysymyksiä herää lisää, laitathan viestiä Miralle.
Kuinka paljon osallistuminen maksaa?
Ensimmäisenä vuonna ei maksa mitään!
Milloin entry sulkeutuu?
Entryn viimeinen hakupäivä on 31.3.2023
Voinko osallistua useampaan kategoriaan tai lähettää useamman hakemuksen per kategoria?
Kyllä voit osallistua useampaan kategoriaan ja voit myös lähettää useamman hakemuksen per kategoria.
Voinko hakea mukaan kilpailutyöllä, joka on ollut mukana ehdolla jossain muussa kilpailussa?
Kyllä voit.
Mille ajanjaksolle kilpailutyön pitää ajoittua?
Kilpailutyön pääsääntöinen ajoittuminen tulee olla vuodelle 2022.
Mitä tietoja kilpailutyöstä pitää ilmoittaa?
Hakulomakkeella pyydetään kilpailutyöstä kuvausta, jonka lisäksi kategoriasta riippuen joitakin seuraavista asioista:
- tavoite
- idea/innovaatio
- tulokset
- myynnin kehitys
- asiakas ja kumppanityytyväisyys
- osaamisen kehitys
- innovatiivisuus
Miten entryt tuomaroidaan?
Tuomarit pisteyttävät jokaisen entryn jokaisen kriteerin. Nämä lasketaan yhteen entryn kokonaispisteiksi. Korkeimmat pisteet saaneet entryt pääsevät ehdokaslistalle. Tuomaristo valitsee ehdokaslistalta kategorian voittajan.
Ketkä ovat tuomaristossa?
Mitä jos tarvitsen lisää aikaa hakemuksen jättöön?
Otathan tässä tapauksessa yhteyttä IAB Finlandin tiimiin.
Milloin tiedän onko hakemukseni päässyt ehdokaslistalle?
Ehdokaslista julkaistaan toukokuun alkupuolella.
Milloin voittajat julkistetaan?
Voittajat julkistetaan 25.5.2023 MIXX Awards gaalassa Helsingissä.
11.12.2024
IAB Studio: Uusi yhteistyö ottaa kaikki mukaan Retail Mediaan
IAB Studio jaksot ovat napostelupituisia podcast jaksoja päivän polttavista aiheista ja tällä kertaa studiossa Pasin kanssa ovat Hannaleena Koskinen Allerilta ja Teemu Kurri Craneworks / Doohlabsilta. Tällä kertaa studiossa otettiin kantaa kuumimpaan mediatrendiin, eli puhutaan retail mediasta.
lue lisää03.12.2024
Katsaus kuluneeseen vuoteen 2024: Ohjelmallinen Gaming
Gaming mainonta on ollut nousevia aiheita ohjelmallisessa ostamisessa vuoden 2024 aikana. Otimme IAB:n kanssa katsauksen kuluneeseen vuoteen gaming mainonnan parissa ja haastattelimme ohjelmallisen asiantuntijaa Nina Nordmania (Kinesso, IPG Mediabrands) sekä videomainonnan asiantuntijaa Aleksi Ylitaloa (RTL AdAlliance).
lue lisää29.11.2024
Mainostajat vahvasti mukana IAB Finlandin hallituksessa
Uusina IAB-painopisteinä tekoäly ja Retail Media - IAB Finlandin syyskokouksessa 27.11.2024 sovittiin vuoden 2025 painopisteet ja äänestettiin yhdistykselle uusi hallitus. Painopisteissä yhdistyy täysin uudet teemat, kuten tekoäly ja Retail Media, IAB:n perinteisiin vahvuuksiin liittyen digimainonnan kohdentamiseen sekä mittaamiseen. Uusina jäseninä hallitukseen valittiin seuraavaksi kahdeksi vuodeksi Clear Channel, Posti, Elisa, Veikkaus, Relevant ja IPG/Kinesso.
lue lisää29.11.2024
Kuinka hyödyntää tekoälyä vastuullisesti markkinoinnissa?
Tekoäly on noussut nopeasti markkinoinnin ammattilaisten tehokkaaksi työkaluksi, joka parantaa ideointia, sisällöntuotantoa ja analysointia. Vaikka tekoäly tuo mukanaan huomattavia etuja, kuten työprosessien nopeutumista ja automatisointia, sen käyttö edellyttää vastuullisuutta ja eettistä harkintaa. Tässä artikkelissa käsittelemme tekoälyn käyttöä markkinoinnin tukena ja vastuullisia käytäntöjä, jotka auttavat rakentamaan kestävää ja eettistä markkinointia.
lue lisää