Icon
MIXX kumppanuudet myynnissä! IABlogi

MIXX kumppanuudet myynnissä!

28.10.2024 | iab

Haemme 2-3 Platina -kumppania MIXX Awardsille, IAB:n toista kertaa järjestämälle värikkäälle palkintogaalalle, jossa digimarkkinoinnin innovaatiot ja edelläkävijät kerätään yhteen.

2023 mukana oli 7 palkintokategoriaa: Vuoden datateko, Paras vastuullinen markkinointiteko, Paras nousevien digikanavien markkinointikokonaisuus, Digikanavia parhaiten hyödyntänyt mainostaja, Paras digimyyntitiimi, Paras digisuunnittelutiimi sekä Vuoden digiammattilainen. Palkintogaala sekä tapahtuma oli alan sisällä toivottu ja keräsi paljon kiitoksia (NPS 56). Kaiken kukkuraksi 2023 tilaisuus oli loppuunmyyty. 2025 tilaisuudesta tehdään siis entistä suurempi sekä ehdottomasti vielä hienompi!

MIXX Platina -kumppani saa näkyvyyttä MIXX Awardsin ympäriltä runsaasti ja lisäksi kumppani voi valita asiantuntijanäkyvyyttä IAB:n muista kanavista.

Vaihtoehto A

Vaihtoehto B

MIXX näkyvyys: 

  • MIXX kategorian sponsorointi 
  • MIXX promopaikka tapahtumassa
  • MIXX give away mahdollisuus
  • MIXX oma pöytä tapahtumassa
  • 10 lippua (sisältää sisäänpääsyn, ruuan ja muutaman juomalipun)
  • 3 entryä kilpailukategorioihin

Muu asiantuntijanäkyvyys IAB:n kanavissa:

  • Industry Insider -webinaari yhdessä IAB:n kanssa (pituus 1 h)’

Muu näkyvyys: 

  • Logonäkyvyys IAB:n kaikissa kanavissa 2025 vuonna (kontaktipisteitä n. 200 000)

MIXX näkyvyys: 

  • MIXX kategorian sponsorointi 
  • MIXX promopaikka tapahtumassa
  • MIXX give away mahdollisuus
  • MIXX oma pöytä tapahtumassa
  • 10 lippua (sisältää sisäänpääsyn, ruuan ja muutaman juomalipun)
  • 3 entryä kilpailukategorioihin

Muu asiantuntijanäkyvyys IAB:n kanavissa:

  • Puheenvuoro IAB:n seminaarissa tai webinaarissa (15 min)
  • 2 podcast-jaksoa KonversiO-Optimisteihin (á pituus 20-30 min)

Muu näkyvyys: 

  • Logonäkyvyys IAB:n kaikissa kanavissa 2025 vuonna (kontaktipisteitä n. 200 000)

 

Jos kumppanuus kiinnostaa ja haluat tarkempia lisätietoja, ole yhteydessä mira.vaurula@iab.fi 

Tapahtumaan ja näkyvyyteen liittyvät tarkemmat yksityiskohdat sovitaan MIXXin pääkumppaneiden kanssa.

Tsekkaa 2023 MIXX Awardsin voittajat TÄÄLTÄ ja gaalafiilikset alta.

12.03.2025

Näin Suomi bidaa: Alma Media tutki ohjelmallisen mainonnan kenttää Suomessa

Tammikuussa 2025 toteutettu kyselytutkimus keräsi vastauksia 95 ohjelmallisen mainonnan ammattilaiselta, jotka työskentelevät niin mediatoimistoissa kuin mainostajien omissa tradingdeskeissä. Tässä blogikirjoituksessa avaamme tutkimuksen taustoja ja nostamme esiin keskeiset tulokset, jotka valottavat ohjelmallisen mainonnan nykytilaa ja tulevaisuutta Suomen markkinoilla.

lue lisää

11.03.2025

KonversiO-Optimistit: Televisio mullistuu – HD-siirtymä ja HbbTV muuttavat mainonnan!

Tervetuloa IAB:n KonversiO-Optimistit-podcastiin! Tänään sukellamme televisiomainonnan tulevaisuuteen ja siihen, miten HD-siirtymä ja HbbTV muuttavat koko pelikenttää. Miten tämä vaikuttaa mainostajiin, katsojiin ja TV-yhtiöihin? Onko perinteinen lineaarinen TV kuolemassa vai syntyykö nyt entistäkin parempi Total TV -kokemus?

lue lisää

04.03.2025

Digimarkkinoinnin huipulla: Anne Teeriaho ja Suomalainen Lääkäriseura Duodecim

Tervetuloa seuraamaan blogisarjaamme, jossa kurkistamme IAB Finlandin sertifikaattikoulutuksen kulisseihin ja pääsemme kuulemaan, kuinka koulutus on vaikuttanut markkinoinnin ja myynnin ammattilaisten urapolkuun ja osaamiseen. IAB Finlandin digimarkkinoinnin koulutus tarjoaa ajankohtaista ja käytännönläheistä tietoa digitaalisesta markkinoinnista. IAB on sertifioinut satoja markkinoinnin ja mainonnan asiantuntijoita vuosien kokemuksella. Sarjamme kolmannessa osassa tapaamme Anne Teeriahon, joka työskentelee ilmoitusmyyntipäällikkönä Suomalainen Lääkäriseura Duodecimissa ja hän on suorittanut IAB:n Digimarkkinoijan ja -myyjän sertifikaattikoulutuksen.

lue lisää

04.03.2025

IAB Jäsenesittely: Järviseudun Sanomat ja Ari Ahvenlampi

Tässä blogisarjassa tutustumme IAB:n uusiin jäseniin hieman paremmin! Nyt on vuorossa Järviseudun Sanomat ja Ari Ahvenlampi.

lue lisää