REKRY: Development & Sales Manager, Education Programs
Työpaikkakuvaus
Digimainonnan ja -markkinoinnin etujärjestö IAB Finland etsii osaajaa myymään ja kehittämään digimainonnan koulutuksia. Jos innostut haasteista, haluat olla esillä etulinjassa ja olet loistava tiimipelaaja, tämä voi olla juuri sinulle sopiva haaste.
Työssäsi vastaan IAB:n koulutusliiketoiminnasta, eli myyt ja kehität IAB:n digimainonnan koulutuksia. Tukiverkon omaan työhön tuo muu IAB-tiimi ja IAB:n kattojärjestö IAB Europen jäsenmaat sekä niiden koulutukset. Työtehtävien menestyksekäs suorittaminen vaatii etenkin oikeaa asennetta, eli olet positiivinen, periksiantamaton ja peloton. Lisäksi tulet hyvin toimeen ihmisen kanssa ja parhaassa tapauksessa tunnet jo nyt hyvin Suomen digimarkkinan eri toimijat. Työ ei lähde nollasta, vaan mm. IAB Finlandin Digimarkkinoijan ja -myyjän sertifikaattikoulutus antaa erinomaisen pohjan työtehtävien menestyksekkäälle hoitamisella. Koulutuksiin liittyviä työtehtäviä täydennetään mm. IAB:n työryhmiin liittyvillä vastuilla.
IAB Finland on digimainonnan ja -markkinoinnin yhteisö, joka tarjoaa jäsenilleen tietoa tapahtumien, koulutusten ja työryhmien kautta. Tarjoamme jäsenillemme näkyvyyttä, mahdollisuuksia oman osaamisen ja asiantuntijuuden vahvistamiseen, markkinatietoa ja kanavan vaikuttaa digimarkkinan tulevaisuuteen. Kiteytämme toimintamme seuraavasti:
- Huomioimme, käsittelemme ja tuomme ratkaisuja kaikkein suurimpiin markkinoinnin haasteisiin
- Näytämme minkälainen digimarkkinointi toimii
- Katsomme tulevaisuuteen ja autamme yrityksiä sekä ihmisiä valmistautumaan
Euroopassa IAB toimii 29 maassa ja maailmanlaajuisesti IAB-perheeseen kuuluu lähes 70 maata.
Tärkeimmät työtehtävät
- IAB:n koulutusten myyminen.
- IAB:n koulutustarjoaman kehittäminen.
- Koulutusmateriaalien tuottaminen ja opiskelijoiden kouluttaminen.
- Mediakentän ja markkinoinnin trendien aktiivinen seuraaminen ja hyödyntäminen omassa työssä.
- Yhteistyö sisäisten ja ulkoisten sidosryhmien kanssa.
- Vastuut sovituista IAB:n työryhmistä (noin 3-4 kpl).
Menestyäksesi tässä tehtävässä tarvitset:
- Myynnillisen ja positiivisen asenteen.
- Halua olla esillä ja etulinjassa.
- Innostusta kehittää ja olla mukana uuden tekemisessä.
- Mielellään vähintään viiden vuoden kokemus digimainonnan tai -markkinoinnin tehtävistä.
- Itseohjautuvaa työotetta ja erinomaisia projektinjohtotaitoja.
- Erinomaisia viestintätaitoja niin suomeksi kuin englanniksi.
- Kykyä toimia tiimeissä ja yhteistyössä eri sidosryhmien kanssa.
- Mielellään kaupallisen koulutuksen.
Tarjoamme sinulle
Työtehtävä tarjoaa hienon näköalapaikan Suomen digitaaliselle mediamarkkinalle. Roolissa pääset kehittämään laaja-alaisesti omaa asiantuntemusta muun IAB-tiimin tukemana. Kansainvälinen IAB-perhe mahdollistaa jatkuvien ideoiden ja innovaatioiden saamisen. Työ IAB:lla muotoutuu valitun henkilön toiveiden mukaisesti, eli työtä voi tehdä moderneilla työvälineillä myös etätyönä. Tämän vuoden aikana IAB-tiimi on tavannut toimistolla yksi-kaksi kertaa viikossa.
Kiinnostuitko ja haluat lisätietoja
Soita IAB Finlandin toiminnanjohtaja Pasi Raassinalle p.040 575 3726:
- MA 9.9.2024 klo 13-16 välillä.
- PE 13.9.2024 klo 10-11 välillä.
- MA 16.9.2024 klo 13-16 välillä.
Hakemukset ja aikataulut
Palkkatoiveet sisältävät hakemukset 22.9.2024 mennessä osoitteeseen pasi.raassina@iab.fi
IAB Finland on digitaalisen mainonnan ja markkinoinnin tulevaisuutta kehittävä yhteisö, joka tarjoaa koulutusta, kohtaamisia sekä puolueetonta asiantuntijatietoa. IAB Finland on osa kansainvälistä 27 Euroopan maan muodostamaan IAB Europe -yhteisöä.
Tutustu IAB Finlandiin myös LinkedInissä, Facebookissa ja Instagramissa!
www.iab.fi
www.iabeurope.eu
06.02.2024
Digitaalisen markkinoinnin trendit 2024 - IAB Finlandin Industry Partnerit esittelyssä
IAB Finlandin Industry Partnereina vuonna 2024 toimivat Adform, Alma Media, Clear Channel, RTL, Sanoma ja SOK Smart Marketing. Esittelemme heidät kaikki kahdessa osassa ja alotamme nyt kolmikolla Adform, RTL ja SOK Smart Marketing. Loput kumppanit esitellään kahden viikon päästä.
lue lisää26.01.2024
Antti Kallio ja Christopher Fernandez IAB Finlandin hallituksen PJ-kaksikoksi
Dagmarin Chief Business Officer Antti Kallio valittiin tammikuun kokouksessa yksimielisesti IAB Finlandin hallituksen puheenjohtajaksi vuodelle 2024. Varapuheenjohtajan nuijaa tänä vuonna heiluttaa viime vuoden tapaan Kinesson Pohjoismaiden liiketoiminnasta vastaava Christopher Fernandez.
lue lisää11.10.2023
Retail median määritelmä
Retail media mullistaa nyt mainonnan kenttää tarjoamalla ainutlaatuisen yhdistelmän monikanavaisia ympäristöjä vähittäiskaupan ja kauppapaikkojen kautta. IAB Finlandin Retail Median työryhmä on laatinut uuden määritelmän, joka valottaa retail median merkitystä sekä sen jakoa ensimmäisen ja kolmannen osapuolen kanaviin. Tässä artikkelissa sukellamme syvälle Retail median vahvuuksiin, erityispiirteisiin ja siihen, kuinka se yhdistää brändit ja asiakkaat ostohetkellä. Lisäksi opit, kuinka dataa voidaan hyödyntää entistä tehokkaammin ymmärtämään asiakkaiden ostopäätöksiä ja käyttäytymistä.
lue lisää05.10.2023
Digimarkkinoinnin koulutus - Investointi tulevaisuuteen ja urasi kehitykseen
Digimarkkinoinnin maailma on dynaaminen ja muuttuu päivittäin. Teknologian jatkuva kehitys, kuluttajien käyttäytymisen muutokset ja alustojen päivitykset tarkoittavat, että digimarkkinoijien on pysyttävä herkillä ja valppaina. Tässä kontekstissa digimarkkinoinnin koulutus nousee ensiarvoiseen merkitykseen.
lue lisää